بیشترین بازدهی هفتگی
پارس دارو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی هفتگی را از آن خود کرد که صنعتی بهشهر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «غبشهر» سود هر سهم خود را 764 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 192میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
پمپ سازی ایران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی ماهانه را در سی روز اخیر از آن خود کرد. مارگارین هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غمارگ» 328 ریال و سرمایه آن معادل 120میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت پارس دارو به خود اختصاص داد. دارویی لقمان در رده هفتم این گروه ایستاد. «دلقما» با سرمایه 25میلیارد و 200میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم یک‌هزار و 336ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
مواد اولیه دارو پخش در هفته گذشته عنوان نخست گرانترین سهم را به دست آورد. سیمان فارس پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سفار» دوهزار و 11ریال و سرمایه آن معادل 40میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 471ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سیمان تهران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده دوم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه 700میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 543ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سیمان تهران هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه دوم شد. سرمایه «ونوین» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 388 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P /E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفته گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر ده میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 200 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
شیشه و گاز صدرنشین جدول کمترین بازدهی هفتگی شد. موتوژن در رده دوم این گروه ایستاد. «بموتو» با سرمایه 113میلیارد و 400میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 479 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
رده نخست کمترین بازدهی ماهانه را در سی روز جاری داروسازی زهراوی به دست آورد. سرمایه‌گذاری غدیر در جایگاه چهارم ایستاد. «وغدیر» با سرمایه شش هزار و 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 394 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
مواد اولیه دارو پخش هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پتروشیمی اراک دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شاراک» یک‌هزار و 134ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت توسعه صنعتی ارزانترین سهم بود. کنتورسازی در جایگاه دهم این گروه ایستاد. «آکنتور» با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 109ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 887ریال و سرمایه آن برابر رقم هفت‌هزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
گروه صنعتی ملی هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که نوش مازندران در این گروه هشتم شد. سرمایه «غنوش» برابر 45میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 228ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته فنرسازی خاور در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را ایران یاسا به خود اختصاص داد. «پاسا» با سرمایه 20میلیارد ریال سود هر سهم خود را یک هزار و 188 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرو محرکه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحرکه» با سرمایه 170میلیارد و یکصد میلیون ریال سود هر سهم خود را رقم 620 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس