روزانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که کابل‌باختر در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «باختر» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۵۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم ایران تایر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان مازندران در رده چهارم این گروه ایستاد. «سمازن» با سرمایه‌ای معادل ۲۷۳میلیارد و ۹۹۶میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۹۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «فملی» مبلغ ۷۵۴ریال و سرمایه آن معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. باما در رده دوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال سود هر سهم خود را ۶۳۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران مرینوس در این گروه سوم شد. سرمایه «نمرینو» بیش از ۳۶میلیارد ریال است. «نمرینو» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۴۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر ۱۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. توکا فولاد جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۴۲۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم فارسیت دورود جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فارسیت دورود سوم شد. پیش‌‌بینی سود هر سهم «سفارود» مبلغ 402ریال و سرمایه آن معادل 80میلیارد و 460میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کاغذسازی کاوه به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه سوم ایستاد. «سرود» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1010ریال پیش‌‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل هفت‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 887ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» در سال‌جاری 616ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد.ایران‌خودرو دیزل در رده ششم این گروه ایستاد.شرکت «خاور» با سرمایه 972میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1216 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پارس خودرو در این گروه نهم شد.سرمایه «خپارس» برابر یک هزار و 200میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 801 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد.تکنوتار در جایگاه هشتم قرار گرفت.سرمایه «تکنو» برابر 33میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 666 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.محورسازان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد.«خوساز» با سرمایه 150میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 610 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم کابل البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که کمک‌فنر ایندامین سایپا در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خکمک» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۳میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
تامین ماسه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. فرآوری مواد معدنی در رده سوم این گروه ایستاد. «فرآور»با سرمایه‌ای معادل ۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۸۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وبهمن» در سال مالی ۸۶مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده دوم این گروه ایستاد.«وکار» با سرمایه ۷۰۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه چهارم شد. سرمایه «فولاد» بیش از ۱۵هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. زامیاد جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۱۹۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس