روزانه

بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که قطعات فولادی در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «فنورد» سود هر سهم خود را مبلغ 395ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 48میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
نساجی بروجرد صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. شهد ایران در رده پنجم این گروه ایستاد. «غشهد» با سرمایه‌ای معادل 125میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 178ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه ششم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه «فاسمین» معادل 195میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 4301ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» مبلغ 140ریال و سرمایه آن معادل 2هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک پارسیان به خود اختصاص داد. باما در دره هشتم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل 49میلیارد و 536میلیون ریال سود هر سهم خود را 6569ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که لیزینگ ایران در این گروه هفتم شد. سرمایه «ولیز» بیش از 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 387ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر 571میلیارد و 229میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 130ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر 972میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی 86 رقم 1216ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران جایگاه اول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سینادارو چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دسینا» مبلغ ۱۸۴۳ریال و سرمایه آن معادل ۳۹میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته داده‌پردازی ایران به دست آورد. گروه صنعتی بارز در جایگاه پنجم ایستاد. «پکرمان» با سرمایه ۶۶۶میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را توسعه صنایع بهشهر به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وبشهر» معادل یک‌‌هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم ۱۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» در سال‌جاری ۱۲۷۱ریال و سرمایه آن برابر ۸۸۰میلیارد ریال است.

۲

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. آلومینیوم ایران در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «فایرا» با سرمایه ۱۶۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری رنا در این گروه هشتم شد. سرمایه «ورنا» برابر یک‌هزار و ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر ۱۸۳ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی امین در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت دامین سود هر سهم خود را مبلغ 494ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 50میلیارد ریال است.

7

کمترین بازدهی
حق‌تقدم صدرا صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. البرز دارو در رده سوم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه‌ای معادل 48میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 971ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را صدرا به خود اختصاص داد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 688ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فملی» در سال مالی 86 مبلغ 754ریال و سرمایه آن معادل 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سیمان سپاهان در رده دوم این گروه ایستاد. «سپاها» با سرمایه 800میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر 750ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد‌مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان شرق در این گروه پنجم شد. سرمایه «سشرق» بیش از 420میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 666ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. ماشین‌سازی اراک با سرمایه‌ای برابر 540میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 22ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین نسبت P/E
صدرا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه چهارم ایران گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر 972میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم 1216ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس