روزانه
بیشترین بازدهی
سرمایه‌گذاری توس گستر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که هپکو در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «تپکو» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم البرز دارو صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. شهد ایران در رده هفتم این گروه ایستاد. «غشهد» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را آلومینیوم ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فایرا» معادل ۱۶۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۰۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وملت» مبلغ ۲۶۰ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز آلومینیوم ایران به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده پنجم این گروه ایستاد. «شبهرن» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد. سرمایه «وپارس» بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سهگمت» برابر ۳۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد‌ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۱۲۱۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. شکر شاهرود چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «قشکر» مبلغ 674 ریال و سرمایه آن معادل 28میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان بجنورد به دست آورد. پگاه خراسان در جایگاه دوم ایستاد. «غشان» با سرمایه 81میلیارد و 180میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 480 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خساپا» معادل 7هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 887 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل گهر در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» در سال جاری 1271 ریال و سرمایه آن برابر 880میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده ششم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه 700میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 543ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که گالوانیزه سپاهان در این گروه نهم شد. سرمایه «فجر» برابر 286میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 218ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر 183میلیارد و 772میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 616ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. الکتریک شرق با سرمایه 105میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 845ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی امین در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «دامین» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم صنعتی دریایی(صدرا) صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. گروه صنعتی بارز در رده ششم این گروه ایستاد. «پکرمان» با سرمایه‌ای معادل ۶۶۶میلیارد و ۵۰۰میلیون‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را ماشین‌سازی اراک به خود اختصاص داد. سرمایه «فاراک» برابر ۵۴۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۲۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه‌ آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. ایران‌خودرو در رده دهم این گروه ایستاد. «خودرو» با سرمایه ۵هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۸۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌ شده را به دست آورد که سیمان شرق در این گروه پنجم شد. سرمایه «سشرق» بیش از ۴۲۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۶۶۶ریال پیشی‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ای برابر ۱۰میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. توکافولاد جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «وتوکا» با سرمایه‌ای برابر ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس