روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم گالوانیزه سپاهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که داروسازی کوثر در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «دکوثر» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. محورسازان در رده پنجم این گروه ایستاد. محورسازان با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را آلومینیوم ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فایرا» معادل ۱۶۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را چهارهزار و هفت‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فجر» مبلغ ۲۱۸ریال و سرمایه آن معادل ۲۸۶میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس شهید باهنر در رده ششم این گروه ایستاد. «فباهنر» با سرمایه‌ای معادل ۲۲۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۵۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ملی در این گروه هفتم شد. سرمایه «ونیکی» بیش از دو هزار و ۹۰۰میلیارد ریال است. «ونیکی» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. ایران‌دوچرخ در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خدومو» برابر ۲۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپاآذین جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۰۳ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
صدرا جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فرآوری مواد معدنی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فرآور» مبلغ سه‌هزار و 856ریال و سرمایه آن معادل 16میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری ملت به دست آورد. نیروکلر در جایگاه دوم ایستاد. «شکلر» با سرمایه 49میلیارد و 180میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 270ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت ومعادن، معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 471ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وملت» در سال‌‌جاری 260ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بین‌المللی توسعه ساختمان به خود اختصاص داد. گروه بهمن در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «خبهمن» با سرمایه سه هزار و 200میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 350 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بین‌المللی توسعه ساختمان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خساپا» برابر هفت هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 887 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. آبادگران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه(ثاباد) برابر 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 242 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی امین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دامین» سود هر سهم را مبلغ ۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم صنعتی دریایی (صدرا) صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. داده‌پردازی ایران در رده دوم این گروه ایستاد. «مداران» با سرمایه‌ای معادل ۹۳میلیارد و ۳۷۶میلیون دلار، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را ماشین‌سازی اراک به خود اختصاص داد. سرمایه «فاراک» برابر ۵۴۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۲۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۴۰۲ریال و سرمایه آن معادل پنج هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه پنج هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۹۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد‌مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سیمان سپاهان در این گروه سوم شد. سرمایه «سپاهان» بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P /E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. سیمان هگمتان با سرمایه‌ای برابر ۳۳۳میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۲۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران خودرو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خودرو» با سرمایه‌ای برابر پنج‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۸۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس