روزانه

بیشترین بازدهی

حق‌تقدم اقتصاد نوین دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کاما» سود هر سهم خود را مبلغ چهارهزار و ۸۰۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

کمترین بازدهی

حق‌تقدم مخابراتی شهید قندی روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سینادارو در رده نهم این گروه ایستاد. «دسینا» با سرمایه 39میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 303ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

تراکتورسازی پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را کمباین‌سازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تکمبا» بالغ‌بر ۶۵میلیارد و ۸۵۰ملیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۸۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

دیروز تراکتورسازی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به‌دست آورد. سرمایه‌گذاری سپه در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وسپه» مبلغ 142ریال و سرمایه آن بالغ‌بر یک‌هزار و 495میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. نفت بهران در رده ششم این گروه ایستاد. «شبهرن» با سرمایه ۱۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر دوهزار و ۴۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری مسکن دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه هفتم شد. سرمایه «خودرو» چهارهزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را یک‌هزار و 204ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. توسعه فارس در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه شرکت «ثفارس» بالغ بر ۱۰۲میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز ایران خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کاشی پارس جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «کپارس» با سرمایه 87میلیارد و 750میلیون ریال سود هر سهم خود را برابر رقم 443 ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی

بیشترین بازدهی

حق تقدم سیمان شرق جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. حمل‌ونقل پتروشیمی دوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت حمل‌ونقل پتروشیمی ۱۴۶۱ریال و سرمایه آن بالغ‌بر ۸میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. پگاه اصفهان در جایگاه سوم ایستاد. این شرکت با سرمایه 84میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 767ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم

گروه بهمن پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سیمان سپاهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت سیمان سپاهان بالغ‌بر ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۸۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم

سرمایه‌گذاری بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم گروه بهمن در سال‌جاری 442ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 3میلیارد و 200میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری مسکن در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت سرمایه‌گذاری مسکن با سرمایه ۱۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بوعلی در این گروه دوم شد. سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی بالغ بر 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 262ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه شرکت معدنی دماوند بالغ بر ۱۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E

ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کارتن ایران جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. کارتن ایران با سرمایه 20میلیارد و 250میلیون ریال، سود هر سهم خود را 1991ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه

بیشترین بازدهی

باما در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که گل گهر در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگل» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۴۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی

سیمان خاش صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. دارویی لقمان در رده دهم این گروه ایستاد «دلقما» با سرمایه 25میلیارد و 200میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 903ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل پنج‌هزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را در سی روز اخیر به دست آورد. هپکو در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تپکو» در سال‌جاری برابر 302ریال و سرمایه آن معادل 331میلیارد و 500میلیون ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. چادرملو در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت چادرملو با سرمایه ۱۰۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه چهارم شد. شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی بالغ بر یک‌هزار و 820میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 212ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی‌روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. سیمان غرب با سرمایه‌ای بیش از ۱۱۰‌میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. همچنین شرکت سود هر سهم خود را ۸۴۰‌ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

قند قهستان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرو محرکه جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. شرکت صنعتی نیرومحرکه با سرمایه 170‌میلیارد و 100‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را 620‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس