روزانه

بیشترین بازدهی

کارخانجات داروپخش دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که سموم علف‌کش در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت سموم علف‌کش سود هر سهم خود را ۲۲۴۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر ۱۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

سامان‌گستر اصفهان روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. الکتریک شرق در رده دوم این گروه ایستاد. الکتریک شرق با سرمایه 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 780ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

سامان‌گستر اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را کربن ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت کربن ایران بالغ بر ۲۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

دیروز سامان‌گستر اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری توس‌‌گستر در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری توس‌گستر 200میلیارد ریال و سرمایه آن بالغ بر 231میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران ارقام به خود اختصاص داد. سیمان فارس و خوزستان در رده چهارم این گروه ایستاد. سیمان فارس و خوزستان با سرمایه دوهزار و ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری ملی دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه دهم شد. سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری بازنشستگی بالغ بر چهارهزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 320ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. صنعتی آما در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه شرکت صنعتی آما بالغ‌بر ۱۲۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۱۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

دیروز ایران‌خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. سایپا دیزل با سرمایه 600میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1005ریال پیش‌بینی کرده است.

هفتگی

بیشترین بازدهی

لوله سدید جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. آذرآب هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت آذرآب ۱۳۴ ریال و سرمایه آن بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سامان گستر اصفهان به دست آورد. سیمان کرمان در جایگاه نهم ایستاد. سیمان کرمان با سرمایه 110میلیارد و 160میلیون ریال، سود هر سهم خود را 2239 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم

گروه بهمن پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را گاز لوله به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت گازلوله بالغ بر ۲۲۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

پرمعامله ترین سهم

سرمایه‌گذاری بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بوعلی در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم سرمایه‌گذاری بوعلی در سال‌جاری 262ریال و سرمایه‌آن بالغ بر 800میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری مسکن در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت سرمایه‌گذاری مسکن با سرمایه ۱۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری بهمن بالغ بر 2000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 151ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه شرکت معدنی دماوند بالغ بر ۱۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را ۲۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E

ایران خودرو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی پارس جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. کاشی پارس با سرمایه 87میلیارد و 750میلیون ریال، سود هر سهم خود را 443 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه

بیشترین بازدهی

گل‌گهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که فرآورده‌های تزریقی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت فرآورده‌های تزریقی سود هر سهم خود را ۳۷۱‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه شرکت بالغ بر ۲۶‌میلیارد و ۴۱۰‌میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی

حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. شهد ایران در رده ششم این گروه ایستاد. شهد ایران با سرمایه 125‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 300‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را ملی سرب و روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه ملی سرب و روی بالغ‌بر ۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را ۵۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت بانک پارسیان در سال‌جاری 381ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 5000میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی‌روز اخیر سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. چادرملو در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت چادرملو با سرمایه یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۹۱۹‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین ارزش سهام معامله شده را به دست آورد. معادن و فلزات در این گروه سوم شد. سرمایه شرکت معادن و فلزات بالغ بر یک‌هزار و 262‌میلیارد و 250‌میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 310‌ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر کابل‌سازی ایران به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای بیش از ۳میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را ۴۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

قند قهستان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کارخانجات مخابراتی ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. شرکت کارخانجات مخابراتی با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در 322ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس