روزانه
بیشترین بازدهی
البرزدارو دیروز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «کاما» سود هرسهم سال‌جاری را مبلغ ۶هزار و ۲۷۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال است.

کمترین بازدهی
سیمان غرب روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. کمباین‌سازی در رده چهارم این گروه ایستاد. «تکمبا» با سرمایه‌ای معادل ۶۵میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را ۸۸۲ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را یک‌هزار و ۲۵۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» مبلغ ۳۸۲ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز چادرملو به خود اختصاص داد. گل گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۴۴۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۶۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو دیزل در این گروه ششم شد. سرمایه «خاور» بیش از ۹۷۲میلیارد ریال است. «خاور» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/‌E را در روز گذشته سیمان غرب به دست آورد. سیمان فارس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سفار» برابر ۴۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد. سایپادیزل جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۵ رقم یک‌هزار و پنج ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
البرز دارو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد.ایران دارو چهارم شد.پیش‌بینی سود هر سهم «دیران» مبلغ یک هزار و 696 ریال و سرمایه آن معادل 10میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان غرب به دست آورد.چینی ایران در جایگاه هفتم ایستاد.«کچینی» با سرمایه 84میلیارد و 300میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 540 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم یک‌هزار و 255ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وپارس» در سال‌جاری مبلغ 381ریال و سرمایه آن برابر پنج‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری سپه در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «وسپه» با سرمایه یک‌هزار و 495میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 150ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خودرو» برابر چهار هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 204ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/‌E را در هفت روز گذشته سیمان غرب به دست آورد.نسوز پارس در جایگاه پنجم قرار گرفت.سرمایه «کفپارس» برابر 60میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 202 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد.کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد.«خکمک» با سرمایه 13میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم یک هزار و 30 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
قند شیروان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که سینا دارو در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «دسینا» سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۵۰۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۹میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
داروسازی جابرابن‌حیان صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. تایدواتر خاورمیانه در رده هشتم این گروه ایستاد. «حتاید» با سرمایه‌ای معادل ۲۱۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و ۸۴۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه «شصفها» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل یک‌هزار و ۱۱۵ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. کالسیمین در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فاسمین» در سال مالی ۸۵، مبلغ سه هزار و ۲۸۵ ریال و سرمایه آن معادل ۱۹۵میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد.نوسازی ساختمان تهران در رده هفتم این گروه ایستاد. «ثنوسا» با سرمایه ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر رقم ۳۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه پنجم شد. سرمایه «وصندوق» بیش از چهارهزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/‌E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه‌ای برابر ده میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس