روزانه
بیشترین بازدهی
لوله و تجهیزات سدید دیروز درحالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که داروسازی اکسیر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «دلر» سود هر سهم سال جاری را ۱۸۶۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بیش از ۷۵میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
عایق پلاستیک روز گذشته صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. سیمان فارس در رده دوم این گروه ایستاد. «سفار» با سرمایه‌ای معادل ۴۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۱۰۰۳ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بیمه پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه چادرملو معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۹۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری بیمه جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. داروسازی سبحان در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «دسبحا» مبلغ ۶۸۱ریال و سرمایه آن معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری سپه به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری مسکن در رده چهارم این گروه ایستاد. «ثمسکن» با سرمایه‌ای معادل ۱۰۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۲۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بیمه در این گروه دوم شد. سرمایه «وبیمه» بیش از ۷۵۰میلیارد ریال است. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۱۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته گل‌گهر به دست آورد. معدنی دماوند در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کدما» برابر ۱۰میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۲۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک» با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۵ در رقم ۱۰۳۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
پارس‌دارو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. دشت مرغاب در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت دشت مرغاب مبلغ 1107ریال و سرمایه آن معادل 30میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان کارون به دست آورد. سیمان خزر در جایگاه دوم ایستاد. سیمان خزر با سرمایه 90میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 797ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل 1262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 382ریال پیش‌‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. نوسازی ساختمان تهران در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ثنوسا» در سال‌جاری 310ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. گل گهر در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت گل گهر با سرمایه 440میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1631 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه بانک پارسیان برابر 5000میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 381 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. سیمان دورود در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه سیمان دورود برابر 46میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1090 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گروه بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه 3200میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 442 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
حمل و نقل پتروشیمی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که معادن روی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کروی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۵۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
پتروشیمی فارابی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. ایران‌خودرو دیزل در رده دوم این گروه ایستاد. «خاور» با سرمایه‌ای معادل ۹۷۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
معادن روی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را پتروشیمی اصفهان به خود اختصاص داد. «شصفها» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۱۱۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
معادن روی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وصندوق» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۳۲۰ریال و سرمایه آن معادل ۴۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر معادن روی به خود اختصاص داد. سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه ۵۲۵۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۱۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپادیزل در این گروه نهم شد. سرمایه «خکاوه» بیش از ۶۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۰۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. سیمان اردبیل با سرمایه‌ای برابر ۷۰میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. چینی ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. چینی ایران با سرمایه‌ای برابر ۸۴ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس