روزانه
بیشترین بازدهی
بانک پارسیان روز یکشنبه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که دوده صنعتی در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «شدوص» سود هر سهم سال جاری را ۱۰۹۱ ریال پیش‌بینی کرده است.سرمایه این شرکت بیش از ۳۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
داروسازی کوثر روز یکشنبه صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. گرجی در رده دوم این گروه ایستاد. «غگرجی» با سرمایه‌ای معادل ۱۰میلیارد ریال پیش‌بینی سود هر سهم خود را ۱۳۳ ریال اعلام کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز یکشنبه بود. جایگاه پنجم این گروه را ملی سرب و روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فسرب» معادل ۹۲میلیارد ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را ۵۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز یکشنبه گذشته بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وصندوق» مبلغ ۳۲۰ ریال و سرمایه آن معادل ۴۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
روز یکشنبه جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. داروسازی اسوه در رده پنجم این گروه ایستاد. «داسوه» با سرمایه‌ای معادل ۳۶میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۱۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان روز یکشنبه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری ساختمان در این گروه هفتم شد. سرمایه «وساخت» بیش از ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت p/E را در روز یکشنبه گذشته سولیران به دست آورد. سیمان فارس و خوزستان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سفارس» برابر ۳۶۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
روز یکشنبه کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. محورسازان جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۵ رقم ۶۱۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
فولاد کاویان جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قند قهستان در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «قستان» مبلغ 329ریال و سرمایه آن معادل 13میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان ارومیه به دست آورد. داروسازی کوثر در جایگاه دوم ایستاد. «دکوثر» با سرمایه 90میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 562ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خودرو» معادل 4500میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1204ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را در هفت روز جاری به دست آورد. بانک کارآفرین در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وکار» در سال‌جاری 543ریال و سرمایه آن برابر 700میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سیمان صوفیان در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «سصوفی» با سرمایه 250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1139 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه سوم شد. سرمایه «ومعادن» برابر 1262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 491 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سولیران به دست آورد. گالوانیزه سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فجر» برابر 286میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 31 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. کمک فنر ایندامین سایپا جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکمک» با سرمایه 13میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1030 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاهواز» زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۸۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. قند مرودشت در رده چهارم این گروه ایستاد. «قمرو» با سرمایه‌ای معادل ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» برابر ۵۴۸میلیون و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۳۱۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خساپا» در سال مالی ۸۵ مبلغ ۱۱۶۲ریال و سرمایه آن معادل ۵۲۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. فرآوری مواد معدنی در رده چهارم این گروه ایستاد. «فرآور» با سرمایه ۱۶میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۱۲۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
چادرملو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌ شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه سوم شد. سرمایه «ونوین» بیش از ۲۰۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس