روزانه
بیشترین بازدهی
معدنی دماوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که داروسازی سبحان در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت.شرکت «دسبحا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۲۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
شیشه و گاز صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. بهنوش در رده هفتم این گروه ایستاد. «غبهنوش» با سرمایه‌ای معادل ۴۱میلیارد و ۱۵۲میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دو هزار و ۶۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه «فاسمین» معادل ۱۹۵میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را چهار هزار و ۳۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» مبلغ ۵۰۱ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. رازک در رده پنجم این گروه ایستاد. «درازک» با سرمایه‌ای معادل ۴۱میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ دوهزار و ۲۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که چادرملو در این گروه ششم شد. سرمایه «کچاد» بیش از دوهزار میلیارد ریال است. «کچاد» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد.‌ آبادگران ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» برابر ۱۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سایپا آذین جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۵۰۳ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
حق تقدم پارس‌خودرو جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معدنی دماوند دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کدما» مبلغ 300ریال و سرمایه آن معادل ده‌میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته ریخته‌گری ایران به دست آورد. معادن منگنز در جایگاه چهارم ایستاد. «کمنگنز» با سرمایه 25میلیارد و 300میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 13ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 993ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌‌گذای ملت در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وملت» در سال‌جاری 260ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد.شرکت «خساپا» با سرمایه هفت هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 887 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که رینگ مشهد در این گروه پنجم شد.سرمایه «خرینگ» برابر 104میلیارد و 75میلیون ریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 349 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد.ماشین سازی اراک در جایگاه دوم قرار گرفت.سرمایه فاراک برابر 540میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 22 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.الکتریک شرق جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که آذریت در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساذری» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۰۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق‌تقدم تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. گل‌گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۲۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۴۰۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی ایران در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «تایرا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۵۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۹۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گروه بهمن در رده ششم این گروه ایستاد. «خبهمن» با سرمایه ۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام ‌معامله‌شده را به دست آورد که سیمان تهران در این گروه پنجم شد. سرمایه «ستران» بیش از ۹۰۲میلیارد و ۳۴۴میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۷۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. تکنوتار با سرمایه‌ای برابر ۳۳میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۶۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. محورسازان جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خوساز» با سرمایه‌ای برابر ۱۵۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس