بیشترین بازدهی هفتگی
معدنی دماوند جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. گل گهر چهارم شد. پیش‌بینی سود هرس هم «کگل» یک‌هزار و 271ریال و سرمایه آن معادل 880میلیارد ریال است.

بیشترین بازدهی ماهانه
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که معدنی دماوند در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «کدما» سود هر سهم خود را 300ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 10میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت گل‌گهر به خود اختصاص داد. ایران‌ارقام در رده دهم این گروه ایستاد. «مرقام» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 696ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
باما در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. فرآوری مواد معدنی دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فرآور» سه‌هزارو856 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 16میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری ملت به خود اختصاص داد. سرمایه «وملت» برابر یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 260 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. باما در رده چهارم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال سود هر سهم خود را رقم هفت هزار و 12 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «فملی» برابر پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 993ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P /E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفته گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «ثاباد» معادل 150میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 242ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی هفتگی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری ریخته‌گری ایران به دست آورد. هپکو در جایگاه هشتم ایستاد. «تپکو» با سرمایه 331میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 440ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین بازدهی ماهانه
حق تقدم تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. کالسیمین در رده دهم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه 195میلیارد ریال، سود هر سهم خود را چهارهزار و 301ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
ریخته‌گری ایران هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پتروشیمی اصفهان دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شصفها» یک هزار و 118ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 300میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. توسعه صنعتی در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه 755میلیارد و 40میلیون ریال، سود هر سهم خود را 190ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» در سال جاری 550 ریال و سرمایه آن برابر رقم 900میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
ایران گچ هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که لعابیران در این گروه نهم شد. سرمایه «شلعاب» معادل 25میلیارد و 200میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 610 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته ایران‌گچ در جدول کمترین سهام معامله شده، اول شد. جایگاه سوم این گروه را سیمان کرمان به خود اختصاص داد. «سکرما» با سرمایه 220میلیارد و 320میلیون ریال، سود هر سهم خود را یک‌هزار و 21ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سایپاآذین جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 503ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس