روزانه
بیشترین بازدهی
لوله و ماشین‌سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه از آن خود کرد که سموم علف‌کش در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شسم» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
زامیاد صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. لیزینگ ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «ولیز» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» مبلغ ۳۳۶ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی آبادان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دوم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۴۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ماشین‌سازی اراک به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر ۵۷۱میلیارد و ۲۲۹میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معدنی دماوند جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. حق تقدم پارس خودرو در این گروه دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» مبلغ 501 ریال و سرمایه آن معادل دو‌هزار میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته ریخته‌گری ایران به دست آورد. زامیاد در جایگاه دوم ایستاد. «خزامیا» با سرمایه یک‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 670 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سرمایه‌گذاری ملت به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وملت» معادل یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 260 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال جاری 140 ریال و سرمایه آن برابر دو هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 993 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سایپا در این گروه دوم شد. سرمایه «خساپا» برابر هفت هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 887ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. ماشین سازی اراک در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فاراک» برابر 540میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 22ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. رایان سایپا جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه 300میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 740ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
آلومینیوم ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی امین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دامین» سود هرسهم خود را مبلغ ۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
حق تقدم تراکتورسازی صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. چرخشگر در رده دوم این گروه ایستاد. «خچرخش» با سرمایه‌ای معادل ۱۵۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۳۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر ۲هزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۶۱۶ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد‌مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. آلومینیوم ایران در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «فایرا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۴۰۰۷ریال و سرمایه آن معادل ۱۶۵میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بین‌المللی توسعه ساختمان در رده دوم این گروه ایستاد. «ثاخت» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه «خبهمن» بیش از سه‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر نساجی بروجرد به دست آورد. فروسیلیس با سرمایه‌ای برابر ۵۰میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. مهرکام جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه‌ای برابر ۵۵۲میلیارد ریال سود هر سهم خود را در رقم ۵۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس