روزانه
بیشترین بازدهی
حق تقدم دارویی لقمان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که ایران‌دارو در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «دیران» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۸۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
سایپا صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. نیروی زنگان در رده هفتم این گروه ایستاد. «شزنگ» با سرمایه‌ای معادل ۲۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را معادن بافق به خود اختصاص داد. سرمایه «کبافق» معادل ده میلیارد و ۱۲۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۱۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری ملت جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خاور» مبلغ ۱۲۱۶ریال و سرمایه آن معادل ۹۷۲میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد کاویان به خود اختصاص داد. لوله‌و ماشین‌سازی در رده هفتم این گروه ایستاد. «فلوله» با سرمایه‌ای معادل ۱۳۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سیمان دشتستان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد. سرمایه «وپارس» بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال است. «وپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/‌E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. تکنوتار در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد. رایان‌سایپا جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ولساپا» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۷۴۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
معادن منگنز ایران جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. توکافولاد هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «وتوکا» مبلغ 419ریال و سرمایه آن معادل 200میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته نورد آلومینیوم به دست آورد. سایپا در جایگاه سوم ایستاد. «خساپا» با سرمایه نه میلیارد و 654میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 705ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را کالسیمین به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فاسمین» معادل 195میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 4301ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وملت» در سال جاری 260ریال و سرمایه آن برابر یک هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. گروه بهمن در رده دهم این گروه ایستاد. «خبهمن» با سرمایه سه‌هزار و 200میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 350ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فخوز» برابر دوهزار و 192میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 487ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/‌E را در هفت روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر 187میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خو را مبلغ 394ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران درصدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد. آهنگری تراکتورسازی جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خاهن» با سرمایه 64میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 620ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
معادن بافق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که گل‌گهر در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «کگل» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۴۲۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین بازدهی
گاز لوله صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. سیمان شاهرود در رده چهارم این گروه ایستاد. «سرود» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۴۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۹۹۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه معادن روی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «کروی» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۰۶۶ریال و سرمایه آن معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله از در سی روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده پنجم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه چهارم شد. سرمایه «وصندوق» بیش از چهارهزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/‌E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. فولاد کاویان برابر یکصدمیلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. «فوکا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/‌E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس