روزانه
بیشترین بازدهی
لوله و ماشین‌سازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی روزانه را از آن خود کرد که بانک کارآفرین در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «وکار» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۵۰میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
حق تقدم سرمایه‌گذاری البرز صدرنشین جدول کمترین بازدهی روزانه شد. مپنا در رده هشتم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه‌ای معادل هفت‌هزار و ۹۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» معادل ۵۴۸میلیارد و ۶۲۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۰۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مالی و اعتباری سینا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۸۴۳ ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی اراک به خود اختصاص داد. گل گهر در رده ششم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۷۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی اراک دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه دهم شد. سرمایه «وتوصا» بیش از ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است. «وتوصا» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته گروه صنعتی ملی به دست آورد. ایران مرینوس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «نمرینو» برابر ۳۶میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت، جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۲۶۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین بازدهی
کابل‌های مخابراتی شهید قندی جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قطعات فولادی سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «فنورد» مبلغ 470ریال و سرمایه آن معادل 48میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی
رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته بانک کارآفرین به دست آورد. پشمبافی توس در جایگاه سوم ایستاد. نتوس با سرمایه 16میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 8 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را رایان ساپیا به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ولساپا» معادل 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 740ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فملی» در سال‌جاری 1260ریال و سرمایه آن برابر 5هزار و 789میلیارد و 645ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. سیمان تهران در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «ستران» با سرمایه 902میلیارد و 344میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 752ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پتروشیمی اراک در این گروه هفتم شد. سرمایه «شاراک» برابر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1134ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته پشمبافی توس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین بازدهی
ایران مرینوس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که معادن و فلزات در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «ومعادن» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۲۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۷

کمترین بازدهی
آلومینیوم پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. شیشه دارویی رازی در رده نهم این گروه ایستاد. «کرازی» با سرمایه‌ای معادل ۵۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر نه‌هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۰۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گروه بهمن در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خبهمن» در سال مالی ۸۶، مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل سه‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داد. بین‌المللی توسعه ساختمان در رده دهم این گروه ایستاد. «ثاخت» با سرمایه‌ یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۷۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری مسکن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فخوز» بیش از ۲هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر پشمبافی توس به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر ۷۰میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. زامیاد جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خزامیا» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را رقم ۶۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس