روزانه

بیشترین درصد افزایش
ایران یاسا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که فولاد خوزستان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «فخوز» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۶۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه فارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. سیمان غرب در رده چهارم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل 300 میلیاردریال، سود هر سهم خود را مبلغ 916 ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله‌ترین سهم
روز گذشته صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. پتروشیمی شازند در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و 200 میلیارد ریال به‌دست ‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 2023 ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس به خود اختصاص داد. آذرآب در رده هشتم این گروه ایستاد. «فاذر» با سرمایه‌ای معادل 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 408ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری خوارزمی روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه سوم شد. «خزامیا» با سرمایه ای معادل دو هزار و 400 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 6 ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مهرکام به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر 100 میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 61 ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
روز گذشته رینگ مشهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیشه و گاز جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «کگاز» با سرمایه‌ای برابر 74 میلیارد و 844 میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 92 رقم 950 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش
صنعتی سپاهان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. تکنوتار هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تکنو» مبلغ 369 ریال و سرمایه آن معادل 95 میلیارد و 243 میلیون ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته حق تقدم تکسرام از آن خود کرد و البرز دارو درجایگاه هفتم ایستاد. «دالبر» سود هر سهم خود را با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال مبلغ ۱۳۵۱ ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله‌ترین سهم
هفته گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سیمان فارس و خوزستان در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۴ هزار و۵۰۰ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۳۴۵ ریال پیش‌بینی شده است.
0
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس به خود اختصاص داد. صنایع شیمیایی در این گروه دوم شد. سرمایه «شیران» برابر ۷۷۱ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.
1
بیشترین سهام معامله شده
صنایع پتروشیمی خلیج فارس رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد . سیمان سپاهان در این گروه دهم شد. سرمایه «سپاها» برابر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۳ ریال پیش‌بینی کرده است.
2
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته مهرکام به دست آورد. فنرسازی زر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «خزر» برابر ۸۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ سه ریال پیش‌بینی کرده است.
3
کمترین نسبت P/E
سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بانک پارسیان جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وپارس» با سرمایه ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۶۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.
4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم شیشه و گاز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که ایران مرینوس در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «نمرینو» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۹۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۵ میلیارد ریال است.
۵
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم گروه بهمن صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. گروه بهمن در رده دهم این گروه ایستاد. «خبهمن» با سرمایه‌ای معادل 5 هزار و 70 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 425 ریال پیش‌بینی کرده است.
۶
پرمعامله‌ترین سهم
ماه گذشته سهام صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. فولاد مبارکه اصفهان در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه 25 هزار و 800 میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 801 ریال پیش‌بینی شده است.
۷
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس به خود اختصاص داد. پالایش نفت اصفهان در رده دوم این گروه ایستاد. «شپنا» با 4 هزار و 162 میلیارد و 258 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر 4883 ریال پیش‌بینی کرده است.
۸
بیشترین سهام معامله شده
صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری پتروشیمی در این گروه دوم شد. سرمایه «وپترو» معادل یک هزار و 820 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 108 ریال پیش‌بینی کرده است.
۹
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70 میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 10 ریال پیش‌بینی کرده است.
۰
کمترین نسبت P/E
سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری ایران خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و 500 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 512 ریال پیش‌بینی کرده است.
۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس