روزانه

بیشترین درصد افزایش

داروپخش در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که نگین طبس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «کطبس» سود هر سهم خود را مبلغ 587 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 60 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

ایران تایر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. رایان سایپا در رده ششم این گروه ایستاد. «ولساپا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

روز گذشته بانک ملت پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. پست بانک ایران در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه 561 میلیارد و 143 میلیون ریال بدست‌آورد . سود هر سهم این شرکت معادل 150 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته حفاری شمال به خود اختصاص داد. سیمان هگمتان در رده نهم این گروه ایستاد. «سهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۵۰۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۱۰۲۶ ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

حفاری شمال روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری خوارزمی در این گروه ششم شد. «وخارزم» با سرمایه ای معادل سه هزار و 895 میلیارد ریال ، سود هر سهم خود را مبلغ 400 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته مهرکام به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر ۱۰ هزار میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.

شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته رینگ مشهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «ولیز» با سرمایه‌ای برابر 450 میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 92 رقم 500 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم توسعه صنایع بهشهر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را در هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان فارس نو سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سفانو» مبلغ ۹۶۳ ریال و سرمایه آن معادل ۳۵۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته حق تقدم مس ایران از آن خود کرد و داروسازی داملران درجایگاه پنجم ایستاد. «ددام» سود هر سهم خود را با سرمایه 35 میلیارد و 400 میلیون ریال، مبلغ 2182 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته بانک ملت پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. لیزینگ غدیر در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۲۰ ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مس ایران به خود اختصاص داد. توسعه صنایع بهشهر در این گروه هشتم شد. سرمایه «وبشهر» برابر 3 هزار و 24 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 339 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده

مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه هشتم شد. سرمایه «خساپا» برابر ۱۰ هزار و ۴۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته مهرکام به دست آورد. فنرسازی زر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «خزر» برابر 80 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ سه ریال پیش‌بینی
کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E

رینگ مشهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. بین المللی توسعه ساختمان جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ثاخت» با سرمایه سه هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 502 ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم سرمایه گذاری صنعت نفت در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که سیمان کارون در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. «سکارون» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۴ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰۸ میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم مس ایران صدر نشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. فنرسازی خاور در رده نهم این گروه ایستاد. «خفنر» با سرمایه‌ای معادل 100 میلیارد ریال، سود هر سهام خود را مبلغ 118 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله‌ترین سهم

ماه گذشته سهام صنایع پتروشیمی خلیج فارس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری بانک ملی در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۵۶ ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته مس ایران به خود اختصاص داد.

پالایش نفت اصفهان در رده پنجم این گروه ایستاد. «شپنا» با 4 هزار و 162 میلیارد و 258 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر 4883 ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده

مس ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه گذاری پتروشیمی در این گروه ششم شد. سرمایه «وپترو» معادل یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۰۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. سایپا شیشه با سرمایه‌ای برابر 70 میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.

شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 10 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E

سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری ایران خودرو جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۱۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس