روزانه

بیشترین درصد افزایش
گسترش نفت و گاز پارسیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کردکه خدمات انفورماتیک در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «رانفور » سود هر سهم خود را مبلغ۳۰۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰ هزار میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
سیمان اصفهان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد.پالایش نفت بندر عباس در رده دوم این گروه ایستاد. «شبندر»با سرمایه‌ای معادل 13 هزار و 800 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2266ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
روز گذشته بانک صادرات پر‌معامله ‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری سایپا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 6هزار و 100میلیارد ریال به‌دست‌آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 367 ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته سایپا به خود اختصاص داد و گسترش نفت و گاز پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «پارسیان » با سرمایه‌ای معادل 15 هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1542ریال پیش بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
سایپا روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه نهم شد. «فملی» با سرمایه ای معادل 35 هزار میلیارد ریال، سود خود را 551 ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فنرسازی زر به دست آورد. زامیاد با سرمایه‌ای برابر2 هزار و 400میلیاردریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 29 ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
روز گذشته لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کالسیمین جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل 943میلیاردو800میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 92 رقم 1648 ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم لیزینگ ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. پارس الکتریک هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «لپارس » مبلغ 675ریال و سرمایه آن معادل 300میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گرجی از آن خود کرد. لنت ترمز درجایگاه دوم ایستاد. «خلنت» سود هر سهم خود را با سرمایه ۸۸ میلیارد ریال مبلغ ۲۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته بانک صادرات پر‌معامله ‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات ایران در این دسته‌ بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۴۵هزارو ۸۷۳ میلیاردو۶۵۵میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۶۵ ریال پیش‌بینی شده است.
0
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد.بانک کارآفرین در این گروه نهم شد. سرمایه «وکار» برابر ۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
1
بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری بیمه در این گروه پنجم شد. سرمایه «وبیمه» برابر ۷۵۰ میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را مبلغ ۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.
2
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فنرسازی زر به دست آورد. نوسازی ساختمان تهران در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «ثنوسا» برابر ۳۰۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۲ ریال پیش‌بینی کرده است.
3
کمترین نسبت P/E
فروسیلیس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صنایع پتروشیمی کرمانشاه جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «کرماشا» با سرمایه یک هزار و ۷۶۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۲۰۲۳ ریال پیش‌بینی کرده است.
4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق تقدم پگاه آذربایجان غربی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که کمباین‌سازی در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. «تکمبا» زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۱۹ میلیارد و۶۸۶ میلیون ریال است.
۵
بیشترین درصد کاهش
کشت پیاذر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. صنایع شیمیایی در جایگاه پنجم این گروه ایستاد. «شیران» با سرمایه‌ای معادل 771میلیاردو498میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 4031 ریال پیش‌بینی کرده است.
۶
پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بانک صادرات پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک پاسارگاد در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه 30 هزارمیلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 380 ریال پیش‌بینی شده است.
۷
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته نفت و گاز و پتروشیمی تامین به خود اختصاص داد. بانک تجارت در رده پنجم این گروه ایستاد. «وتجارت» با 17 هزار و 500میلیاردریال سرمایه، سود هر سهم خود را برابر 464 ریال پیش‌بینی کرده است.
۸
بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که گروه بهمن در این گروه سوم شد. سرمایه «خبهمن» معادل 5 هزار و 70میلیاردریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 425 ریال پیش‌بینی کرده است.
۹
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته فنرسازی زر به دست آورد. کمک فنر ایندامین سایپا با سرمایه‌ای برابر 30 میلیارد ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 2 ریال پیش‌بینی کرده است.
۰
کمترین نسبت P/E
فروسیلیس در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لاستیکی سهند جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «پسهند » با سرمایه‌ای برابر 140 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 3051 ریال پیش‌بینی کرده است.
۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس