روزانه

بیشترین درصد افزایش
فنرسازی خاور در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که فیبر ایران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «چفیبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.
بیشترین درصد کاهش
الکتریک شرق صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. تراکتورسازی در رده دهم این گروه ایستاد. «تایرا» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۵ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۰۰ میلیارد ریال است.
پرمعامله‌ترین سهم
روز گذشته ایران خودرو پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. رایان سایپا در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۵۰ ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته سایپا به خود اختصاص داد. پتروشیمی شازند در رده دهم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۷۱۱ ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
سایپا روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه دوم شد. «خودرو» با سرمایه‌ای معادل ۱۲ هزار میلیارد ریال، سود هرسهم خود را ۷۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته محورسازان به دست آورد. حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس با سرمایه‌ای برابر ۳۴۹میلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
روز گذشته ارتباطات سیار ایران صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. صندوق بازنشستگی کارکنان بانک جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «وسکاب» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را رقم ۴۶۹ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش
تکین کو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری نیرو دهم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «ونیرو» مبلغ ۱۵ ریال و سرمایه آن معادل ۲۴۰ میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته حق تقدم پگاه آذربایجان غربی از آن خود کرد. پلی اکریل در جایگاه سوم ایستاد. «شپلی» زیان هر سهم خود را با سرمایه ۴۹۱میلیارد و ۸۲ میلیون ریال مبلغ ۴۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله‌ترین سهم
هفته گذشته ایران خودرو پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه گذاری بیمه رتبه ششم را با سرمایه ۷۵۰ میلیارد و میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۶۷ ریال پیش‌بینی شده است.
0
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه سوم شد. سرمایه «وبانک» برابر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است.
1
بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه نهم شد. سرمایه «خزامیا» برابر ۲هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ یک ریال پیش‌بینی کرده است.
2
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته محورسازان به دست آورد. نوسازی و ساختمان تهران در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «ثنوسا» برابر ۳۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹ ریال پیش‌بینی کرده است.
3
کمترین نسبت P/E
ارتباطات سیار ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری پردیس جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «پردیس» با سرمایه ۳۲۵ میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم ۴۰۵ ریال پیش‌بینی کرده است.
4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم مپنا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که ایران خودرو دیزل در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «خاور» زیان هر سهم خود را مبلغ ۳۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴ هزار و ۹۸۹ میلیارد و ۵۹میلیون ریال است.
5
بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم پگاه آذربایجان غربی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد. پارس الکتریک در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «لپارس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
6
پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته بانک صادرات پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۱۰ هزار میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۰۱ ریال پیش‌بینی شده است.
7
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. پالایش نفت بندرعباس در رده پنجم این گروه ایستاد. «شبندر» با ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سرمایه، سود هر سهم خود را برابر ۲۱۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
8
بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۱۱ ریال پیش‌بینی کرده است.
9
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته محورسازان به دست آورد. محورخودرو با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹ ریال پیش‌بینی کرده است.
0
کمترین نسبت P/E
ارتباطات سیار ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه گذاری اعتبار ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خعتبار» با سرمایه‌ای برابر ۴۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۴۰ ریال پیش‌بینی کرده است.
1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس