روزانه

بیشترین درصد افزایش
سیمان شمال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کردکه لعابیران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «شلعاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۵ میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
حق تقدم آهنگری تراکتورسازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش دیروز شد.قند نیشابور دررده دهم این گروه ایستاد. «قنیشا» با سرمایه‌ای معادل 36میلیاردریال، سود هر سهم خود را مبلغ 425ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله‌ترین سهم
روز گذشته نفت سپاهان پر‌معامله‌‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپادراین دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۱۰ هزار و ۴۰۰میلیارد ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۱ ریال پیش‌بینی شده است.
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله راروز گذشته ایران خودرو به خوداختصاص داد.مپنا در رده دهم این گروه ایستاد. «رمپنا » با سرمایه‌ای معادل 10هزار میلیاردریال، سود هر سهم خود را 501 ریال پیش‌بینی کرده است.
بیشترین سهام معامله شده
ایران خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا دیزل در این گروه هشتم شد. «خکاوه» با سرمایه‌ای معادل ۲ هزار و ۱۰۰میلیارد ریال، زیان خود را ۴۳۶ ریال پیش‌بینی کرده است.
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته محورسازان به دست آورد. پلاسکو کار با سرمایه‌ای برابر 388 میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 4 ریال پیش‌بینی کرده است.
کمترین نسبت P/E
روز گذشته لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری پردیس جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «پردیس»با سرمایه‌ای برابر با ۳۲۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۹۲ رقم ۴۰۵ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی

بیشترین درصد افزایش
لیزینگ ایرانیان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد.لیزینگ غدیر هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ولغدر» مبلغ 344ریال و سرمایه آن معادل 300 میلیارد ریال است.
بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته حق تقدم البرز دارو از آن خود کرد.سرمایه گذاری ساختمان در جایگاه دهم ایستاد. «وساخت» سود هر سهم خود را با سرمایه یک هزار و۹۰ میلیاردو۲۹۶میلیون ریال، مبلغ ۳۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.
پرمعامله‌ترین سهم
هفته گذشته نفت سپاهان پر‌معامله‌‌ترین سهم بازار شناخته شد. پالایش نفت بندر عباس در این دسته‌‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه 13 هزار و 800میلیاردریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 2180ریال پیش‌بینی شده است.
0
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته نفت سپاهان به خود اختصاص داد. صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این گروه نهم شد. سرمایه «فارس» برابر ۲۴ هزار و ۷۸۸ میلیاردو۶۱۳ میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۴۵ ریال پیش‌بینی کرده است.
۱
بیشترین سهام معامله شده
حق تقدم ایران خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری سایپا در این گروه هشتم شد. سرمایه «وساپا» برابر 6 هزار و 100میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 173 ریال پیش‌بینی کرده است.
2
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته محورسازان به دست آورد. سرمایه‌گذاری رنا در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «ورنا» برابر ۳ هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱ ریال پیش‌بینی کرده است.
۳
کمترین نسبت P/E
لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.صنعتی بهشهر جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. « غبشهر» با سرمایه یک هزار و23میلیارد ‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1928 ریال پیش‌بینی کرده است.
4

ماهانه

بیشترین درصد افزایش
بیشترین درصد افزایش نفت سپاهان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماه گذشته را از آن خود کرد که پارس سرام در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «کسرام» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰میلیارد ریال است.
۵
بیشترین درصد کاهش
بین‌المللی پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماه گذشته شد.آبادگران ایران در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «ثاباد» با سرمایه‌ای معادل 150 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 235 ریال پیش‌بینی کرده است.
6
پرمعامله‌ترین سهم
ماه گذشته سهام نفت سپاهان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک صادرات در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۵۷هزار و۸۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۴۰ ریال پیش‌بینی شده است.
۷
بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در ماه گذشته نفت سپاهان به خود اختصاص داد. پالایش نفت تبریز در رده پنجم این گروه ایستاد. «شبریز » با یک هزار و 942میلیارد و 105 میلیون ریال سرمایه، سود هر سهم خود را برابر 3204ریال پیش‌بینی کرده است.
8
بیشترین سهام معامله شده
ایران خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه هفتم شد. سرمایه «خزامیا» معادل ۲ هزارو۴۰۰ میلیاردریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل یک ریال پیش‌بینی کرده است.
۹
بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز گذشته محورسازان به دست آورد. نوسازی و ساختمان تهران با سرمایه‌ای برابر 300 میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 59ریال پیش‌بینی کرده است.
0
کمترین نسبت P/E
لاستیکی سهند در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پتروشیمی پردیس جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «شپدیس» با سرمایه‌ای برابر ۳ هزار میلیاردریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۰۵۵ ریال پیش‌بینی کرده است.
۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس