بــازار دیـجیتال- مدل‌های e-studio ۳۵۱c وe-studio ۲۵۰۰c به عنوان دستگاه‌های فتوکپی پرفروش و با قابلیت توشیبا در ایران معرفی شدند. طبق اعلام فراهانی، ‌کارشناس فروش شرکت بدر الکترونیک، نمایندگی فروش محصولات توشیبا در ایران، دستگاه فتوکپی مدل e-studio ۳۵۱c یک دستگاه چندمنظوره دیجیتالی سیاه و سفید با قابلیت چاپ رنگی است. کاربران با یک انتخاب ساده قادر خواهند بود از اسناد خود هم کپی رنگی و هم کپی سیاه و سفید تهیه کنند.

به گفته فراهانی، این دستگاه با دارا بودن مکانیزم تشخیص خودکار اسناد سیاه و سفید از رنگی باعث کاهش مصرف تونر و در نتیجه کاهش کل هزینه مالکیت (TCO) می‌شود.

همچنین این دستگاه با بهره‌گیری از تکنولوژی e-BRIDGE۲ امکان انجام کلیه عملیات کپی، پرینت، اسکن و فاکس را به صورت یکجا فراهم آورده و سبب صرفه‌جویی در زمان و فضا می‌شود.

e-studio ۳۵۱c همچنین با قابلیت قرارگیری در شبکه و سیستم‌های امنیتی پیشرفته، همراه با نرم‌افزار جدید e-BRIDGE VIEWER جست‌و جوی سریع فایل‌ها در بایگانی الکترونیکی و ارسال مستقیم اسناد برای چاپ را بدون نیاز به کامپیوتر ممکن می‌سازد.به گفته این کارشناس فروش قابلیت چاپ ۳۵صفحه سیاه و سفید و ۱۱صفحه رنگی در دقیقه، تجهیز به هارد دیسک استاندارد ۸۰گیگابایتی و حافظه استاندارد ۳۸۴مگابایتی و دقت کپی dpiا۲۴۰۰×۶۰۰برخی از ویژگی‌های این دستگاه فتوکپی ۱۱۳کیلوگرمی است.

این دستگاه با قیمت ده میلیون و ۵۰۰هزار تومان و ضمانت بدرالکترونیک به فروش می‌رسد.وی همچنین مدل

e-studio ۲۵۰۰c را یک دستگاه فتوکپی پر کاربرد معرفی کرد که با استفاده از این دستگاه می‌توان اسناد رنگی را با سرعت و کیفیت بالا و هزینه کم تهیه کرد.این دستگاه با بهره‌مندی از تکنولوژی e-BRiDGE۲ امکان انجام همه عملیات کپی، اسکن و فاکس اینترنتی را به صورت یکجا فراهم آورده و سبب صرفه‌جویی در زمان و فضا می‌شود.

e-studio ۲۵۰۰c با کیفیتی بی‌نظیر، متون، خطوط و رنگ‌ها را بسیار واضح جلوه می‌دهد.طبق اعلام فراهانی، قابلیت چاپ ۳۵صفحه سیاه و سفید و ۲۵ تا ۳۵صفحه رنگی در دقیقه، تجهیز به هارددیسکی با ظرفیت ۸۰گیگابایت و حافظه استاندارد ۷۶۸مگابایتی از ویژگی‌های این دستگاه است.

دقت کپی این دستگاه ۱۲۰کیلوگرمی نیز dpiا۶۰۰×۶۰۰بوده و از اسناد در سایزهای A۳ تا A۵ کپی‌برداری می‌کند.

این دستگاه نیز با قیمت ۱۴میلیون و ۷۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.