بازار سیم‌کارت تلفن همراه در آخرین ماه‌های سال 86 روز‌های آرام و بدون دغدغه‌ای را سپری می‌کند به نحوی که هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در کشور روزهای کم تقاضایی را شاهد هستند.

تعادل در عرضه و تقاضای سیم‌کارت‌های همراه اول، تالیا و ایرانسل سبب شده است که بازار تهران در عرصه سیم‌کارت روزهای آرامی ‌را پشت سر بگذارد و تنها شاهد حضور خریداران گوشی‌های تلفن همراه باشد.
با این وجود سیم‌کارت‌های همراه اول در اکثر مناطق تهران در هفته گذشته بدون تغییر قیمت به فروش رسیدند.
بر اساس این گزارش بهای فروش سیم‌کارت صفر کدهای دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت به ترتیب پنج‌میلیون و 900‌هزار ریال‌، چهار‌میلیون و 600‌هزار ریال، سه‌میلیون و 800‌هزار ریال، سه‌میلیون و 750‌هزار ریال، سه‌میلیون و 700هزار ریال، سه‌میلیون و 500‌هزار ریال و سه‌میلیون و 100‌هزار ریال اعلام شده است.
همچنین سیم‌کارت کارکرده کد یک به بهای پنج‌میلیون و ۸۵۰‌هزار ریال تا شش‌میلیون ریال به فروش می‌رسد و سیم‌کارت کارکرده کدهای «۲»، «۳»، «۴»، «۵»، «۶»، «۷» و «۸» به بهای چهار‌میلیون و ۴۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۷۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۲۰۰هزار ریال، سه‌میلیون و ۲۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۱۰۰‌هزار ریال، سه‌میلیون ریال و دو‌میلیون و ۷۰۰‌هزار به ریال به فروش می‌رود.