معرفی غیررسمی گوشی جدید تی موبایل

آی‌تی‌ایران:تی موبایل قرار است گوشی جدید انحصاری خود را به نام Revvl، به‌زودی عرضه کند، اما خبر معرفی غیررسمی این محصول، پیش از موعد مقرر در وب‌سایت این شرکت منتشر شده است. صفحه معرفی Revvl که احتمالا عمدا در وب‌سایت تی موبایل ارائه شده، برخی از قابلیت‌های این گوشی را معرفی می‌کند، مانند صفحه نمایش ۵/ ۵ اینچی و پشتیبانی از شبکه ۴G LTE و غیره. طبق یک خبر دیگر که از منابع مرتبط با این شرکت درز پیدا کرده، تاریخ معرفی این محصول نیز دهم آگوست اعلام شده است.

اولین اخبار غیررسمی پیرامون گوشی انحصاری تی موبایل، اوایل سال جاری منتشر شد که ظاهرا قرار است از سوی شرکت TCL ساخته شود، ولی تحت برند تی موبایل به فروش خواهد رسید. طبق شایعات منتشر شده در ماه اردیبهشت، REVVL تنها یکی از سه دستگاهی است که به‌صورت انحصاری از سوی تی موبایل عرضه می‌شود و نام دیگر گوشی‌ها احتمالا REVVL T۱، REVVL T۲ و T۳ PRO خواهد بود. اخیرا خبر دیگری نیز منتشر شد که اعلام می‌کند دستگاه جدید دیگری تحت عنوان T-Mobile Alchemy نیز در راه است. آنچه مسلم است این است که تی موبایل گوشی‌های جدیدی در راه دارد و حداقل حضور ۲ گوشی T-Mobile REVVLE و T-Mobile Alchemy در آینده نزدیک، قطعی است.

با در نظر گرفتن شایعات منتشر شده درباره این محصول و همین‌طور صفحه وب‌سایت تی موبایل، همه مشخصاتی که تاکنون درباره این گوشی درز پیدا کرده، تایید می‌شود. گوشی تی موبایل REVVL به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود و همین‌طور پردازنده نامشخص ۴ هسته‌ای ۵/ ۱ GHz نیز خواهد داشت. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل خواهد بود. از دیگر قابلیت‌ها می‌توان به سنسور اثر انگشت، قابلیت ارتقای حافظه (تا ۱۲۸ گیگابایت)، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و سیستم‌عامل اندروید نوگت ۰/ ۷ اشاره کرد.