گلکسی نوت 8 برخی کاربران پس از خالی شدن باتری دیگر شارژ نمی‌شود!

بعد از اینکه صدمه غیرقابل‌تصوری به مقبولیت و جایگاه  سری گوشی‌های نوت وارد آمد، این غول تکنولوژی کره جنوبی حالا بیشتر از همیشه کیفیت باتری‌های دستگاه‌هایش را قبل از فروش کنترل می‌کند. اما ظاهرا حالا یک مشکل دیگر گریبان‌گیر گلکسی نوت ۸ شده است.

پس از فاجعه گلکسی نوت ۷، گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و مهم‌تر از همه نوت ۸ دوباره متولدشده، توسط طرفداران و منتقدان به‌شدت ستوده شده‌اند، فروش بسیاری داشته و نسبت به افتضاح نوت ۷، به‌شدت از مشکلات پیرامون باتری نیز دورمانده‌اند. اما مشکل باتری گلکسی نوت ۸ از نوع دیگری است. با اینکه به نظر نمی‌رسد مشکل گزارش‌شده امروز خطرناک باشد، ممکن است که سامسونگ با مشکل مربوط به باتری دیگری روبه‌رو شده باشد، درهرصورت گزارش‌شده که گوشی‌های گلکسی نوت ۸ دیگر شارژ نمی‌شوند.

با توجه به گفته کاربران در انجمن‌های سامسونگ، این مشکل بعدازاینکه باتری به صفر درصد رسیده و خاموش می‌شود رخ می‌دهد. ظاهرا گوشی‌های نوت ۸ مشکل‌دار بعد از رسیدن به این نقطه دیگر شارژ نمی‌شوند و ابدا نمی‌توان با آنها کارکرد. در بیشتر مواقع حتی نشانگر LED شارژ شدن دستگاه نیز دیگر کار نمی‌کند. یکی از کاربران حتی ویدئویی ضبط کرده که نشان می‌دهد شارژ کردن دستگاه مشکل‌دار به‌هیچ‌وجه ممکن نیست. بیشتر کاربران تلاش کرده‌اند که گوشی را با کابل‌ها و شارژرهای مختلف شارژ کنند یا حتی دستگاه را در حالت Safe Mode روشن کنند، متاسفانه بیشتر این افراد با شکست روبه‌رو شده‌اند.

خوشبختانه سامسونگ هم در بیشتر مواقع به کاربرانی که به مشکل خورده‌اند پاسخ می‌دهد. دریکی از پست‌ها مسوولی که با عنوان SamsungMel شناخته می‌شود، به کاربران توصیه می‌کند که گوشی خود را برای تعویض به گارانتی ببرند و اضافه می‌کند که این مشکل نوت ۸ ابدا مساله‌ای نیست که بخواهیم سرسری و به‌سرعت آن را حل کنیم.

هنوز مشخص کردن گستره این مساله کار دشواری است، اما سامسونگ مسلما می‌خواهد که تا قبل از تولید و فروش سری بعدی این گوشی‌ها، مشکل باتری را برطرف کند. به نظر می‌رسد که این مشکل در گوشی‌هایی که از سوی  اپراتورهایی نظیر Verizon، Sprint و T-Mobile به فروش می‌رسد نیز مشاهده و توسط کاربرانشان گزارش‌شده است. اگر این مشکل گریبان شمارا هم گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم که هرچه زودتر دستگاه را به گارانتی ببرید.