یک تبلت حرفه‌ای از ایسوس

بازار دیجیتال- تبلت‌ها از زمان ورود خود به بازار تاکنون کاربران زیادی داشته‌اند و می‌توان گفت این دستگاه‌های کم‌حجم و سبک وزن جذابیت‌های زیادی برای کاربرانشان دارند. به همین دلیل است که در بازار این کالا روز به روز شاهد عرضه نمونه و مدل‌های جدیدتری، مبتنی بر تکنولوژی‌های جدید هستیم. در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار این کالا حضور دارند که apple یکی از قدرترین آنهاست و اصلا خالق این کالای لوکس و پرمخاطب به شمار می‌رود. پس جای تعجب ندارد که گروهی تنها تبلت را با نام ای پد اپل بشناسند. به غیر از apple هم برندهای دیگری نظیر سامسونگ، ایسوس، ایسر، موتورولا و... به تولید و عرضه تبلت پرداختند که هر کدام بسته به نوع کاربری، قیمت‌های مختلفی روی تبلت‌هایشان گذاشتند و همین قیمت‌گذاری‌های مختلف روی این کالا مبنای انتخاب بسیاری از کاربران این کالا شد.

شرکت ایسوس هم مانند سایر فعالان حوزه نوت بوک و نت بوک و در کل کالاهای کامپیوتری به تولید و عرضه نمونه‌های مختلف این کالا پرداخته است و چندین نمونه تبلت به بازار عرضه کرده است. یکی از باقابلیت‌ترین نمونه‌های تبلت این برند مدل Transformer Pad Infinity است.

تبلتASUS Transformer Pad Infinity از نمونه‌های باقابلیت تبلت است که امسال اولین جایزهGolden Award را در نمایشگاه Computex۲۰۱۲ به خود اختصاص داده است. این تبلت اولین در نوع خود است که مجهز به شبکه نسل جدید ۴G LTE و صفحه نمایش

Full HD است.

در مورد صفحه نمایش این تبلت هم باید بگوییم که صفحه نمایش این دستگاه از نوع IPS+ و وضوح تصویر آن برابر با ۱۲۰۰×۱۹۲۰ است. همچنین این تبلت دارای پردازنده Qualcomm® MSM ۸۹۶۰ Snapdragon™ S۴ Krait است که از سرعت آپلود ۱۰۰Mbit/s و دانلود ۵۰Mbit/s بهره می‌برد.

اما از دیگر نکات جالب این تبلت دوربین آن است که از وضوح ۸MP برخوردار است. شاید این در دید اول این نکته زیاد مهم نباشد، اما در واقع این دوربین از ۵ المنت مختلف و دیافراگم ۲/۲ بهره می‌برد که این موضوع اولین بار در تبلت‌ها اتفاق افتاده است.