پس از گذشت بیش از یک سال، روز دوشنبه اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار در توییتی از احضار مجدد خود به دادگاه خبر داد. در حالی‌که آذر سال گذشته با وجود صدور حکم قطعی حبس او، رئیس قوه‌قضائیه گفته بود این پرونده مجدد بررسی خواهد شد. آرمندهی در صفحه توییتر خود نوشت: «ظاهرا این پرونده تبدیل به شمشیر داموکلس شده. سه سال است گاهی شل می‌گیرند و گاهی سفت. درحالی‌که بعد از کلی دوندگی فرسایشی، یک شعبه برای ۴ بهمن وقت تجدید‌نظر داده، شعبه دیگری مرا برای حبس احضار کرده. ‌می‌روم به امید اتمام.»

حالا و در واکنش به این موضوع، حسین اسلامی، رئیس هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در توییت دیگری ضمن انتشار نامه‌ای که در ۷ آذر سال گذشته برای غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه‌قضائیه ارسال کرده بود، یادآور شد: «مبرهن است در صورت اجرای این حکم، برخلاف رویه حضرتعالی، رابطه میان کارآفرینان و نخبگان با قوه‌قضائیه مخدوش شده و کارآفرینان کسب‌وکارهای برخط کشور، با مشاهده این مخاطرات آخرین روزنه‌های امید خود برای کارآفرینی و کمک به اشتغال و پیشرفت کشور را از دست خواهند داد.»

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در سال گذشته و پس از اعلام حکم حبس قطعی مدیرعامل پلتفرم دیوار به اتهام «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا از طریق جذب زنان تن‌فروش» در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه‌قضائیه خواستار توقف اجرای آن شده بود.