باریک‌ترین لپ‌تاپ 3/ 13 اینچی جهان رونمایی شد

این لپ‌تاپ همچنین به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان مشخصاتی تا پردازنده Core i-۱۳۵۵U  به همراه مموری ۳۲ گیگابایتی LPDD۵ و حافظه SSD تا یک ترابایت PCIe نسل چهارم را در آن تعبیه کرد. همچنین مجهز بودن به کارت گرافیک Iris Xe اینتل، وای‌فای E۶ و بلوتوث ۲/ ۵ و همچنین باتری ۶۳ وات ساعتی از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. به گفته ایسوس، کاربران می‌توانند تنها در ۴۹ دقیقه، شارژ باتری را از صفر به ۷۰ درصد برسانند.

در خصوص پورت‌ها نیز باید گفت که باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان، به دو درگاه تاندربولت ۴ نوع‌C، یک پورت USB ۲/ ۳نسل دو نوعA، یک درگاه HDMI ۱/ ۲ و یک ورودی۵/ ۳میلی‌متری هدفون مجهز شده است.

بلندگوهای دوگانه یکپارچه این لپ‌تاپ از گواهینامه Haman Kardon برخوردارند و از فناوری صوت فضایی دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. به لطف فناوری بوت صوتی و آمپلی‌فایر هوشمند، می‌تواند صدای بلندگوها را تا ۲۵/ ۵ برابر تقویت کرد.

دوربین FHD IR در این لپ‌تاپ می‌تواند برای برقراری ارتباط‌های تصویری، تصویر باکیفیتی را ارائه دهد. همچنین از یک تاچ‌پد نسبتا بزرگ ErgoSense روی بدنه استفاده شده که کار با دستگاه را راحت‌تر می‌کند. ابعاد باریک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳اینچی جهان برابر با ۲/ ۲۹۶ در ۳/ ۲۱۶ در ۹/ ۱۰ میلی‌متر و وزن نیز برابر با یک کیلوگرم عنوان شده است. این یعنی، محصول ایسوس در مقایسه با مک‌بوک ایر اپل، سبک‌تر و باریک‌تر است. سیستم عامل این دستگاه نیز مبتنی بر اندروید ۱۱ است. به گفته ایسوس، ذن‌بوک اس ۱۳ اولد با قیمت ۱۳۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد. خریداران می‌توانند این محصول را در یکی از رنگ‌های خاکستری و آبی انتخاب کنند.