«علی‌‌‌بابا» از محصول تور گروهی خود رونمایی کرد

مجید حسینی‌‌‌نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی‌‌‌بابا در این باره گفت: «شعار علی‌‌‌بابا «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» است و محصول تور گروهی در راستای همین هدف، جهت ارائه تجربه کامل و منحصربه‌‌‌فرد به مسافران رونمایی شد. عمیقا باور داریم که تور گروهی، چکیده تمام تجربیات ما طی ۹ سال فعالیت علی‌‌‌بابا و آن‌‌‌چیزی است که علاقه‌‌‌مندان به سفر را به معنای واقعی کلمه، به مرحله مشعوف شدن خواهد رساند.»

وی افزود: «برای ارائه بهترین تجربه در این محصول برنامه‌‌‌های بسیاری داریم؛ از جمله آنها می‌توان به ساخت پلتفرم تور گروهی اشاره کرد که کمک می‌کند کاربر تور موردنظر خود را بر بستر علی‌‌‌بابا سفارش دهد. از سوی دیگر راهنمایان تور نیز به‌‌‌صورت مستقل خواهند توانست تور گروهی خود را تعریف و عرضه کنند. به این ترتیب، میزان امتیاز کاربران به تورها، بر جایگاه عرضه آنها در پلتفرم تاثیر خواهد داشت و موجب ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران خواهد شد.»

در مدت‌‌‌زمان کوتاه فعالیت آزمایشی این محصول، شهرهای قشم، هنگام، هرمز، چابهار، بوشهر، طبس، پارسیان و عسلویه، ایلام، ترکمن‌‌‌صحرا، یزد، شیراز و کرمان، در کنار کویر لوت، کویر مصر و دشت سوسن، مقاصد تورهای داخلی علی‌‌‌بابا بوده است. همچنین در این مدت خدمات تور گروهی به کشورهایی نظیر ژاپن، کنیا، ویتنام، نپال، سریلانکا، کوبا، برزیل، روسیه، تاجیکستان، ازبکستان و شهرهای دبی و استانبول به مسافران ارائه شده است. طبق اعلام روابط عمومی علی‌‌‌بابا، محصول تور گروهی این شرکت در مرحله آزمایشی با ۶ تامین‌‌‌کننده همکاری کرده که در آینده به بیش از ۶۰ تامین‌‌‌کننده برتر کشور در حوزه‌‌‌های مختلف گردشگری خواهد رسید.