وی خاطرنشان کرد: تاکنون چند صددستگاه از این آنتن‌ها تولید و در اقصی نقاط کشور نصب و راه‌اندازی شده و مورد استفاده قرارگرفته‌اند. او با اشاره به طراحی و تولید ۳۰محصول در حوزه آنتن‌های مخابراتی در این شرکت اظهار کرد: انواع آنتن پارابولیک از سایز ۳۰ تا ۴۵۰سانتی‌متر در فرکانس کاری یک تا ۷۰گیگاهرتز از جمله محصولاتی است که برای نخستین‌بار در کشور، توسط شرکت ما طراحی و تولید شده است.

وی تولید سیستم و زیرسیستم‌های فرستنده و گیرنده آر اس را از دیگر محصولات تولید شده توسط این شرکت برشمرد و تصریح کرد: محصولات مختلف در حوزه الکترومغناطیس و ای‌ام‌سی از دیگر تولیدات ماست. همچنین جاذب‌های الکترومغناطیسی و اتاقک‌های شیلد و مشاوره و طراحی در زمینه شبکه‌های رادیویی از دیگر محصولات و خدمات ارائه‌شده توسط شرکت ماست. وی با تاکید بر اینکه این شرکت، محصول‌محور و پروژه‌محور است، اظهار کرد: در واقع ما، شرکت تحقیق و توسعه و تولید تجهیزات و محصولات مخابراتی هستیم و به ما طراحی و تولید محصولاتی را سفارش می‌دهند که حتی شاید در داخل کشور وجود نداشته باشد و درواقع بزرگ‌ترین دستاورد ما همین بومی‌سازی محصولات است.

موسس و مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در رابطه با جامعه هدف و مشتریان محصولات و خدمات شرکت مذکور گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشتریان ما اپراتورهای شبکه موبایل هستند که محصولات ما را تهیه می‌کنند. همچنین شرکت‌های ارتباطات ماهواره‌ای و دیگر سازمان‌های نیازمند شبکه‌های ارتباطی و دیتا، از دیگر مشتریان ما هستند. طی مدت فعالیتی که داشتیم، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری حمایت‌های مختلفی از ما داشته که بیشتر آنها در قالب پرداخت تسهیلات بوده است. همچنین برقراری کلاس‌هایی درباره آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی، اعمال معافیت بیمه برای شرکت‌های دانش‌بنیان که در برخی قراردادها از آن استفاده کردیم و ارائه مشاوره و معرفی مشاوران به ما، از دیگر حمایت‌های این معاونت بوده است.