کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن دعوت از مسوولان اپراتور سوم به استماع گزارش آنها از مراحل اجرای این پروژه خواهد پرداخت. پاسخ‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سوالات نمایندگان زابل، فلاورجان، داراب و ۱۱ نماینده مجلس دیگر از جمله دستورات کاری این هفته کمیسیون صنایع و معادن است.

این کمیسیون ادامه بررسی طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار را در دستور کار دارد.

کارگروه ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن نیز سوالات ۱۰ نماینده مجلس از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره پرداخت نشدن حق بیمه کارگزاران مخابرات روستایی در سنوات گذشته را بررسی می‌کند.

ایرانسل بسته‌های پیامک فارسی عرضه کرد

ایرانسل از عرضه بسته‌های پیامک فارسی با بهای تخفیفی به مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری خود خبر داد.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: با استفاده از بسته‌های پیامک فارسی، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور می‌توانند در یک بازه زمانی معین، از بهای تخفیفی در ارسال پیام‌ کوتاه فارسی به دیگر مشترکین ایرانسل برخوردار شوند.

مشترکین می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۱*۸*۳*۱۴۰* بسته ۱۳۰ پیامکی ۳ روزه، با شماره گیری کد دستوری #۲*۱*۸*۳*۱۴۰* بسته ۱۲۰ پیامکی ۵ روزه و با شماره گیری #۳*۱*۸*۳*۱۴۰* بسته ۱۱۰ پیامکی ۷ روزه را با بهای تخفیفی ۹۶۰ تومان روی سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خود فعال کنند.

براساس این گزارش، بسته‌های پیامکی دارای مهلت انقضا و میزان مصرف معین بوده، اما مشترکین می‌توانند بسته‌های پیامکی را حداکثر تا ۹۰روز تمدید کنند. با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱۴۱* اطلاعات حساب بسته‌های پیامکی قابل مشاهده می‌باشد.

اطلاعات بیشتر درباره طرح بسته‌های پیامک فارسی ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

از دست‌فروشان تلفن همراه نخرید

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی قم گفت: شهروندان باید با پلیس همکاری لازم را داشته و از خرید تلفن همراه از دست‌فروشان خودداری کنند. محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: سرقت موبایل مشکلی است که در حال حاضر در سطح کشور و استان با آن مواجه هستیم و پلیس آگاهی دو طرح در رابطه با این موضوع اجرا کرده است.

وی با اشاره به اینکه فروشندگان موبایل در اماکن اقدام به فروش موبایل به صورت دست دوم می‌کنند، ادامه داد: طی برنامه‌ریزی پلیس آگاهی موبایل‌های فاقد مجوز و برگه فروش جمع‌آوری و از لحاظ فنی کنترل می‌شوند.

میرحیدری ابراز داشت: طرح دوم در رابطه با دست‌فروشان موبایل است و در این رابطه شهروندان باید با پلیس همکاری لازم را داشته و از خرید اشیا و لوازم از دست‌فروشان خودداری کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی قم بیان داشت: ۷۰ موبایل جمع‌آوری شده که ۱۵ عدد از این تعداد سرقتی بوده است.