اقبال دوربین‌های دیجیتالی عکاسی در میان کاربران خانگی

فروشندگان دوربین‌های دیجیتالی از استقبال کاربران خانگی از انواع دوربین‌های کامپکت با برندهای کانن، نیکون، سونی و سامسونگ در سطح بازار خبر دادند. به گزارش موبنا، آمارهای موجود در بازار دوربین‌های دیجیتال نشان می‌دهد که انواع دوربین‌های دیجیتالی روز به روز در میان ایرانی‌ها طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. از سوی دیگر قرار داشتن در فصل تابستان و شروع سفرهای تابستانی، بازار بیشتر کالاها ازجمله بازار دوربین‌های دیجیتالی کامپکت را بیش از گذشته پررونق کرده است. هم‌اکنون دوربین‌های دیجیتال مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به ضبط و ذخیره‌سازی وقایع قرار گرفته و از سوی دیگر کاهش قدرت خرید مردم باعث شده است که به سمت دوربین‌هایی روی آورند که از بهای مناسب و از امکانات بالایی برخوردار باشد به همین دلیل بازار دوربین‌های کامپکت داغ تر از سایر مدل‌ها در بازار است. در همین حال نیز برندهای بزرگ تولیدکننده این کالای دیجیتالی برای رضایت خاطر مشتریان و همچنین دریافت سهم بیشتری از بازار به عرضه انواع دوربین‌های خانگی یا کامپکت، با قیمت‌های مختلف پرداخته‌اند.

IXUS ۲۲۰HS کانن که یکی از جدیدترین مدل‌های دوربین‌های دیجیتالی کامپکت در میان کاربران است با بهای فروش۳۶۰ هزار تومانی توانسته با تقاضای بالایی از سوی متقاضیان روبه‌رو شود. از دوربین‌های پرفروش نیکون نیز می‌توان به مدل COOLPIX L۱۲۰ اشاره کرد که با بهای ۴۴۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. از دوربین‌های دیجیتالی سونی نیز می‌توان به DSC-WX ۷ نام برد که با بهای فروش ۳۶۶ هزار تومانی توانسته شمار بالایی از مشتریان این کالای دیجیتالی را به خود اختصاص دهد.

PL۱۰۰ سامسونگ نیز یکی دیگر از دوربین‌های پرفروش زیر ۲۰۰ هزار تومانی این برند کره ای در بازار است که با بهای ۱۹۸ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.