تبلت و دوربینی ویژه برای کاربران کوچک‌تر

بازار دیجیتال- به تازگی محصولات جدیدی برای کاربران کوچک اما علاقه‌مند به عکاسی به بازار معرفی شده است. این محصولات در واقع دوربین‌هایی برای کودکان هستند که به خاطر طراحی ویژه و جالبشان می‌توانند نظر بسیاری از کاربران مختلف دیگر را هم به خودشان جلب کنند. یکی از این محصولاتLeapPad Explorer است که ممکن است کمی گران‌تر از قیمت معمول دوربین‌های عکاسی ویژه کودکان باشد. این محصول که برای کودکانی در سنین دوره راهنمایی طراحی شده است در واقع نوعی تبلت است که امکانات مخصوصی برای عکاسی و بازی را به کاربرانش می‌دهد. این تبلت ۵ اینچی دارای دو دوربین در پشت و جلوی بدنه خودش است و به این دلیل امکان عکاسی و فیلمبرداری از خود را به کاربران کوچکش می‌دهد.

این دستگاه به راحتی به کامپیوترهای شخصی متصل شده و می‌تواند به عنوان یک کتابخوان الکترونیک هم برای کاربرانش مورد استفاده قرار بگیرد. این تبلت جالب در حال حاضر با قیمتی برابر ۱۱۰ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.

DXG-۰۱۸ هم یک دوربین عکاسی دیجیتال ویژه کاربران کوچک و تازه‌کار است که برای کاربران تا سنین دبیرستان هم قابل استفاده است. این دوربین قابلیت عکاسی سه بعدی را داشته و از دو لنز و دو حسگر مجزا بهره می‌برد. این محصول دارای حسگر CMOS بوده و امکان عکاسی با وضوح مناسبی را به کاربرانش می‌دهد. عکس‌های گرفته شده با این دوربین اندازه استاندارد ۴×۶ اینچ است. این دوربین جالب با دو باتری سایز AAA کار می‌کند و بدنه آن در پنج رنگ متنوع طراحی و تولید شده است.