پرفروش‌ترین گوشی‌های نوکیا و اچ تی سی در بازار

۶۳۰۳ کلاسیک، C۵ و X۳ از جمله گوشی‌های پرفروش نوکیا در بازار امروز تلفن همراه معرفی شدند. گوشی ۶۳۰۳ کلاسیک نوکیا با بهای فروش ۱۴۵ هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.

این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و ارتقای حافظه داخلی با مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد. گوشی C۵ این برند نیز با بهای فروش ۲۰۵ هزار تومانی توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.

این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT ۲/۲ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می‌برد.

گوشی X۳ نوکیا که در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند قرار گرفته با بهای ۱۴۵ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

۵۳۳۰ و ۵۱۳۰ از دیگر گوشی‌های پرفروش نوکیا در بازار است که با بهای ۲۳۰ و ۱۰۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفت. همچنین گوشی‌های DESIRE S و Sensation اچ تی سی به عنوان پرفروش‌ترین مدل‌های این برند تایوانی در بازار معرفی شد. از جدیدترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند اچ تی سی در بازار می‌توان به مدل‌های DESIRE S و Sensation اشاره کرد که به ترتیب با بهای ۵۷۰ و ۷۲۰ هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان این برند قرار می‌گیرد. گوشی DESIRE S که از ماه فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی ۷/۳ اینچ خازنی ال سی دی، نسخه ۳/۲ آندروید (Gingerbread)، پردازنده Adreno ۲۰۵ GPU، دوربین پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک، فلاش ال ای دی، geotagging و فیلمبرداری در وضوح ۷۲۰P در ۳۰fps، شتاب سنج و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد ۳/۵ میلی متری، رادیو FM استریو با RDS، پورت microUSB (شارژ) و نسخه ۱/۲ بلوتوث استریو و شماره‌گیری هوشمند و شماره گیری صوتی بهره می‌برد.

گوشی Sensation اچ تی سی که از ماه آوریل سال‌جاری میلادی با امکانات مناسب به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی خازنی ۳/۴ اینچی از نوع LCD با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، شیشه ضد خش Gorilla، بهره‌گیری از بهترین صفحه نمایش به کار گرفته شده در میان گوشی‌های HTC، سیستم‌عاملAndroid ۲.۳ Gingerbread به همراه رابط کاربری HTC Sense ۳.۰، دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، فلاش LED، قابلیت پشتیبانی از کارت‌هایی تا گنجایش ۳۲ گیگابایت، سوکت صوتی استاندارد ۵/۳ میلی‌متری، پورت microUSB با امکان شارژ گوشی از طریق این پورت و بلوتوث استریو ۰/۳، خروجی تلویزیون و پشتیبانی از قابلیت‌های شماره‌گیری صوتی و شماره‌گیری هوشمند بهره می‌برد.