یک پخش کننده موسیقی برای ورزشکاران

بازار دیجیتال- یک دستگاه Mp۳ Player جدید با طراحی کاملا کامپکت و قابل حمل به بازار معرفی شده است. این محصول را شرکت Sony با مدل NWD-W۲۶۳ از سری Walkman به بازار معرفی کرده است.

NWD-W۲۶۳ که به عنوان جایگزینی برای مدل NWD-W۲۵۳ این شرکت به بازار معرفی شده است در واقع یک دستگاه پخش کننده ضد آب است که طراحی آن تا ۲۵ درصد کوچک‌تر از مدل قبلی خودش است. به این ترتیب این محصول جدید تا ۱۱ گرم سبک‌تر از مدل قبلی خود بوده و در نهایت وزنی برابر ۳۲ گرم دارد.

این Mp۳ Player تنها در یک نسخه ۴ گیگابایتی طراحی و تولید شده است و قابلیت اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، ATRAC، Linear PCM و AAC را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه با سیستم drag-and-drop کار می‌کند و به این دلیل نیازی به نصب نرم‌افزار برای انتقال فایل‌ها ندارد.

باتری قابل شارژ این دستگاه پخش‌کننده تنها در سه دقیقه شارژ می‌شود و در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۶۰ دقیقه موسیقی را دارد. در صورت شارژ در مدت ۹۰ دقیقه، کاربران می‌توانند تا ۸ ساعت به موسیقی دلخواه خود با این دستگاه گوش کنند.

طراحی کوچک و سبک این دستگاه امکان فعالیت‌های ورزشی راحت‌تر را به کاربرانش می‌دهد و به این دلیل می‌تواند مورد توجه کاربران ورزشکار قرار بگیرد.

گویا قرار است این محصول از ماه سپتامبر به طور رسمی روانه بازار شود، اما هنوز قیمت عرضه آن اعلام نشده است.