با ارسال دعوتنامه‌ای از سوی شرکت HTC به کلیه مراکز خبری و رسانه‌ای، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این شرکت تایوانی به زودی گوشی هوشمند Bliss خود را در کنفرانس مطبوعاتی پیش‌رو معرفی کند. در این دعوتنامه آمده است که شرکت HTC در تاریخ ۲۰ سپتامبر در شهر نیویورک کنفرانسی را برگزار می‌کند که البته هنوز جزئیات آن اعلام نشده است؛ اما کارشناسان احتمال می‌دهند که این کنفرانس به دلیل معرفی گوشی هوشمند Bliss باشد.

چندی پیش پایگاه‌های خبری برای نخستین بار Bliss را به عنوان یک گوشی هوشمند ویژه با قابلیت‌های متفاوت برای خانم‌ها معرفی کردند. این طور که در خبرها آمده است، این گوشی هوشمند شامل پردازنده معمولی ۸۰۰ مگاهرتزی می‌شود که روی آن سیستم‌عامل اندروید نصب شده است.

برای این گوشی هوشمند سیستم ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که خانم‌ها به کمک آن می‌توانند گوشی را به راحتی از بین وسایل مختلفی که داخل کیف آنها وجود دارد، پیدا کنند. برای این محصول فناوری ویژه‌ای بر پایه سیستم بلوتوث در نظر گرفته شده است که با ابزارهای الکترونیکی خانگی سازگاری دارد و قرار است که شرکت مخابراتی وریزون آن را وارد بازار کند. پیش‌بینی می‌شود که در این کنفرانس گوشی‌های Vigor، Holyday ۴G و Amaze ۴G نیز از طریق شرکت HTC معرفی شوند.