کامپیوتر چند منظوره با امکان تبدیل به تلویزیون

بازار دیجیتال- شرکت Lenovo به تازگی وارد تجارت کامپیوترهای چندمنظوره شده و محصولات مختلفی را هم طراحی و تولید کرده است.

این شرکت به تازگی یک کامپیوتر چند منظوره جدید را با مدل B۳۲۰ به بازار معرفی کرده است که امکان تماشای برنامه‌های تلویزیونی بدون نیاز به روشن کردن کامپیوتر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دستگاه برای اهداف مختلف طراحی شده و ساختاری کم مصرف هم دارد. نمایشگر این دستگاه از نوع LCD تمام لمسی با اندازه ۵/۲۱ اینچ است که تصاویر را به صورت full HD برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این دستگاه مجهز به پردازنده Core i۳ شرکت Intel بوده و از رم استاندارد DDR۳ با ظرفیت ۳ گیگابایت بهره می‌برد که امکان ارتقا به ۸ گیگابایت را هم دارد. این کامپیوتر مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۷ و از تکنولوژی RapidBoot برای روشن و خاموش شدن سریع بهره می‌برد. سیستم جالب AIO این دستگاه کاربرد OneKey TV است که امکان تبدیل این سیستم به یک تلویزیون HD است که از سیستم پخش صدای SRS Premium Sound بهره می‌برد.

این کامپیوتر چند منظوره دارای وب کم High-Sense بوده و به این ترتیب امکان استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس را برای کاربرانش فراهم می‌آورد. این سیستم با استفاده از یک ماوس و کیبورد بی سیم فعال می‌شود. ظرفیت هارد درایو این دستگاه برابر ۵۰۰ گیگابایت بوده و امکان اتصال به لوازم جانبی مختلفی مانند میکروفن، هدفون، PS۲، USB ۲.۰ وUSB ۳.۰ راهم دارد.

این محصول دارای کارتخوان با پنج اسلات مختلف بوده و قرار است به زودی روانه بازار شود. با این حال اما شرکت Lenovo هنوز اطلاعاتی را درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدید اعلام و منتشر نکرده است.