دو مدل گوشی DESIRE S و Sensation اچ تی سی به عنوان پرفروش‌ترین مدل‌های این برند تایوانی در بازار معرفی شد. مدل‌های DESIRE S و Sensation که به ترتیب با بهای ۵۷۰ و ۷۲۰ هزار تومانی در اختیار علاقه‌مندان این برند قرار می‌گیرد با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبه‌رو شده است.

گوشی DESIRE S که از ماه فوریه سال ۲۰۱۱ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی ۷/۳ اینچ خازنی ال سی دی، نسخه ۳/۲ آندروید (Gingerbread)، پردازنده Adreno ۲۰۵ GPU، دوربین پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک، فلاش ال ای دی، geotagging و فیلمبرداری در وضوح ۷۲۰P در ۳۰fps، شتاب سنج و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد ۳/۵ میلی متری، رادیو FM استریو با RDS، پورت microUSB (شارژ) و نسخه ۱/۲ بلوتوث استریو و شماره‌گیری هوشمند و شماره‌گیری صوتی بهره می‌برد.

گوشی Sensation اچ تی سی که از ماه آوریل سال‌جاری میلادی با امکانات مناسب به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی خازنی ۳/۴ اینچی از نوع LCD با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، شیشه ضدخش Gorilla، بهره‌گیری از بهترین صفحه نمایش به کار گرفته شده در میان گوشی‌های HTC، سیستم‌عاملAndroid ۲.۳ Gingerbread به همراه رابط کاربری HTC Sense ۳.۰، دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، فلاش LED، قابلیت پشتیبانی از کارت‌هایی تا گنجایش ۳۲ گیگابایت، سوکت صوتی استاندارد ۵/۳ میلی متری، پورت microUSB با امکان شارژ گوشی از طریق این پورت و بلوتوث استریو ۰/۳، خروجی تلویزیون و پشتیبانی از قابلیت‌های شماره‌گیری صوتی و شماره‌گیری هوشمند بهره می‌برد.

DESIRE HD از دیگر خوش فروش‌های این برند تایوانی است که با بهای ۵۶۰ هزار تومانی در لیست پرفروش‌ترین‌های اچ تی سی قرار گرفته است.