سس سالسا اچ‌تی‌سی در راه بازار!

جدیدترین گوشی اچ‌تی‌سی با نام Salsa کمتر از یک ماه آینده با گارانتی رسمی وارد بازار کشور می‌شود.

این گوشی که با امکانات بالا تولید شده برای اولین بار با گارانتی رسمی وارد بازار کشور می‌شود.

اچ‌تی‌سی Salsa یک گوشی جمع و جور محسوب می‌شود که از استحکام لازم برخوردار بوده و طراحی این گوشی ترکیبی از Wildfire S و Desire S است. این گوشی با امکانات بالا در وزن ۱۲۰ گرمی و ابعاد ۳/۱۲ در ۹/۵۸ در ۱/۱۰۹ میلی‌متر ساخته شده است.

یک جفت حسگر مخفی نیز فراهم شده است که یکی از آنها حسگر Proximity و دیگری حسگر نور محیط می‌باشد. چهار کلید لمسی خازنی زیر صفحه نمایش وجود دارد که این کنترل‌ها دارای واکنش ویبره می‌باشند و فواصل کافی دارند.

با فشار دادن طولانی کلیدهای زیر صفحه نمایش که شامل Home ، منو، Back و جست‌وجو است ویژگی‌هایی مانند Task Switcher و جست‌وجوی صوتی فراهم می‌شود. سوکت صوتی ۵/۳ میلی متری و کلید پاور، قفل بالای گوشی مشاهده می شود.

کار کردن با این گوشی و در دست گرفتن آن آسان است و تنها موردی که می‌توان از آن ایراد گرفت باقی ماندن اثر انگشت روی صفحه نمایش است.

اچ‌تی‌سی Salsa به نسخه ۳/۲ آندروید و نسخه ۱/۲ منوی HTC Sense مجهز است که در مقایسه با نسخه های قبلی دو مزیت دارند. حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می‌یابد.

Salsa دارای دفترچه تلفن معروف اچ‌تی‌سی است که به خوبی با شبکه‌های اجتماعی ادغام شده است و تمامی موارد از SMS تا آلبوم‌های عکس فیس‌بوک را به خوبی مدیریت می‌کند. با انتخاب یک مخاطب، اطلاعات اصلی نمایش داده می‌شود که شامل نام و عکس، شماره تلفن، ایمیل و... است.

آندروید و اچ‌تی‌سی Salsa از انواع پیام‌های متنی شامل SMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می‌کند و شبکه اجتماعی نیز توسط چندین نرم‌افزار و Widget مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد.

اچ‌تی‌سی Salsa دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی است که حداکثر وضوح آن ۲۵۹۲ در ۱۹۵۲ پیکسل را نمایش می‌دهد و در وضوح D۱ در ۲۴fps فیلمبرداری می‌کند. دوربین به یک فلاش LED مجهز است که از آن به عنوان نور ویدئو نیز استفاده می‌شود. منوی دوربین فضای کافی دارد و اکثر کنترل‌ها در طرف راست نمایاب مشاهده می‌شوند؛ دیافراگم مجازی در مرکز صفحه وجود دارد، در حالی که نوار کشویی زوم مجازی در طرف چپ صفحه وجود دارد. این گوشی دارای یکسری گزینه‌های ارتباطی کامل است و از چهار باند

GSM/GPRS/EDGE و دو باند ۳G با HSPA پشتیبانی می‌کند که حداکثر سرعت دانلود آن ۲/۷ Mbps و سرعت آپلود آن ۳۸۴ Kbps است. از گزینه‌های محلی ارتباط بی سیم می‌توان به Wi-Fi b/g/n و بلوتوث سه اشاره کرد. بهای دقیق این گوشی تا زمان ورود نهایی به بازار تلفن همراه مشخص نیست.