یک مانیتور با قابلیت از Dell

بازار دیجیتال- شرکت Dell به تازگی یک مانیتور جدید را به بازار معرفی کرده است. این مانیتور که با مدل S۲۳۳۰MX به بازار معرفی شده است، قابلیت‌های مختلفی دارد. طراحی بدنه این دستگاه بسیار باریک بوده و به این دلیل انتظار می‌رود با استقبال کاربران مواجه شود. این مانیتور طراحی صنعتی خوبی داشته و پورت‌های آن در جای خوبی از بدنه آن تعبیه شده‌اند. با این همه اما این دستگاه هیچ پورت HDMI نداشته و پایه بدنه آن چندان محکم نیست. ضخامت بدنه این مانیتور برابر ۶/۷ میلیمتر بوده و اندازه نمایشگر آن به ۲۳ اینچ می‌رسد. این محصول تصاویر را با وضوح full HD و برابر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تصاویر کنتراست ۱ به ۱۰۰۰ داشته و شدت روشنایی آنها به ۲۵۰ انسی لومن می‌رسد. زمان پاسخگویی تصویر در این مانیتور برابر ۲ میلی ثانیه است و زاویه دید آن به ۱۶۰ درجه می‌رسد.

مانیتور جدید Dell امکان نمایش ۷/۱۶ میلیون رنگ مختلف را داشته و از نور پس زمینه LED بهره می‌برد. در قسمت انتهای پشتی مانیتور یک قسمت کوچک تعبیه شده که پورت‌ها در آن قرار داده شده‌اند. قاب دور پنل ۲ سانتی‌متر ضخامت دارد و در انتهای پنل براق و مشکی رنگ این مانیتور یک لبه خاکستری تعبیه شده که باعث زیبایی بیشتر مانیتور می‌شود. این مانیتور در سایز ۲۲ اینچ هم وجود دارد. دکمه‌های مربوط به تنظیمات نمایشگر به صورت افقی کنار هم قرار داده شده‌اند و به همین دلیل کار کردن با آنها کمی دشوار است. با این حال، اما S۲۳۳۰MX دارای ورودی‌های VGA و DVI هم هست.

شرکت Dell هنوز قیمت این مانیتور جدیدش را اعلام نکرده است، اما این شرکت معتقد است که این محصول در دسته مانتیورهای ارزان‌قیمت این شرکت قرار دارد.