موتوری برای تبدیل بازی‌های دو‌بعدی به سه بعدی

بازار دیجیتال- شرکت ال جی اعلام کرد که موتور جالب مبدل بازی‌های سه بعدی که توانست در نمایشگاه IFA ۲۰۱۱ توجه بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند، در حال حاضر برای کاربران گوشی هوشمند Optimus ۳D قابل دسترسی و دانلود است. این نرم‌افزار در ابتدای ماه اکتبر در اروپا عرضه شده و تا چند هفته آینده در بازار کشورهای دیگر هم قابل دسترس خواهد بود. موتور تبدیل‌کننده بازی‌های سه بعدی ال جی در واقع اولین نرم‌افزاری است که به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند بازی‌های مبتنی بر OPEN GL دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کرده و در هر زمان دوباره به دوبعدی برگردانند.

به گفته مدیران شرکت ال جی در این بخش، موتور تبدیل کننده بازی‌های سه بعدی ال‌جی توانست کمبود محتوای سه بعدی را بطور مستقیم برطرف کند.

بعد از نصب این برنامه، کاربران می‌توانند به راحتی و با استفاده از این مبدل، بازی‌های دو بعدی خود را به سه بعدی تبدیل کرده و از آن لذت ببرند. تنها نکته این نرم افزار این است که بازی دو بعدی باید بر پایه OPEN GL بوده و در حالت افقی (Landscape) اجرا شود.

کاربران همچنین می‌توانند عمق و وضوح تصویر سه‌بعدی را تنظیم کرده و کیفیت بهتری را تجربه کنند. آنها می‌توانند به راحتی و با استفاده از کلید مخصوص این برنامه در هر زمان بازی‌های دوبعدی را به سه بعدی یا بالعکس تبدیل کنند.

تبدیل‌کننده بازی سه بعدی ال جی به صورت اتوماتیک از طریق سیستم WIFI روی گوشی شما نصب شده و همچنین قادر است از طریق منوی دستگاه به صورت مستقیم نرم افزار را به روز کند. علاوه بر این شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را به کامپیوتر متصل کرده و با اجرا کردن نرم افزار پشتیبانی گوشی‌های موبایل ال جی آن را به روز کنید. اگر دوست دارید از تاریخ دقیق دسترسی این برنامه مطلع شوید، باید به وب سایت شرکت ال‌جی مراجعه کنید.