تبلت‌های ارزان قیمت با کاربردهای مختلف

بازار دیجیتال- شرکت Energy Sistem به تازگی سه تبلت جدید را به بازار معرفی کرده است.

این تبلت‌ها با مدل‌های i۸۲۸، i۸۲۴ و i۷۲۴ به بازار معرفی شده‌اند و امکانات متنوعی را به کاربران می‌دهند. این تبلت‌ها مبتنی بر سیستم‌عامل Gingerbread هستند و در اندازه‌های مختلف با کیفیت‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. تبلت مدل i۸۲۸ مجهز به یک نمایشگر LCD تمام لمسی با اندازه ۸ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۷۶۸×۱۰۲۴ پیکسل به نمایش می‌گذارد. این در حالی است که مدل i۸۲۴ هم نمایشگر ۸ اینچی تمام لمسی دارد که تصاویر را با وضوح ۶۰۰×۸۰۰ پیکسل نمایش می‌دهد. هر دو این تبلت‌ها دارای پردازنده ARM Cortex A۸ با سرعت ۲/۱ گیگاهرتزی هستند و از رم ۵۱۲ مگابایتی DDR۳ بهره می‌برند.

این دو تبلت جدید دارای یک دوربین VGA در قسمت جلو برای تماس‌های ویدئویی هستند و از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در قسمت پشت بدنه هم بهره می‌برند. هر دو این تبلت‌ها دارای اسپیکر داخلی با امکان پخش صدای استریو بوده و مجهز به یک میکروفن هم هستند.

پشتیبانی از کارت‌های حافظه، امکان ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت، مجهز بودن به پورت HDMI و عمر باتری ۳۰ ساعته برای پخش موسیقی از دیگر امکانات این دو تبلت جدید هستند.

تبلت مدل i۷۲۴، اما ساختار متفاوت از دو تبلت دیگر دارد. این دستگاه دارای نمایشگر LCD تمام لمسی با اندازه ۷ اینچی است که تصاویر را با وضوح ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل نمایش می‌دهد. این دستگاه دارای پردازنده ۱ گیگاهرتزی ARM Cortex A۸ بوده و عمر باتری آن در هر بار شارژ برای پخش موسیقی به ۳۵ ساعت می‌رسد. حافظه داخلی این تبلت برابر ۴ گیگابایت است، با این حال، اما کاربران آن امکان ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت را با استفاده از کارت‌های حافظه SD در اختیار دارند.

این سه تبلت جدید مبتنی بر Wi-Fi بوده و مجهز به برنامه‌های کاربردی از پیش نصب شده هم هستند. شرکت Energy Sistem هم اعلام کرده است که این تبلت‌ها را از روز نوزدهم ماه نوامبر و با قیمت ۱۹۴ یورو برای مدل i۸۲۸، قیمت ۱۶۸ یورو برای مدل i۸۲۴ و قیمت ۱۳۴ یورو برای مدل i۷۲۴ به بازار عرضه خواهد کرد.