پرفروش‌های اچ تی سی در بازار

گوشی Wildfire S اچ تی سی توانسته در لیست پرفروش ترین‌های این برند تایوانی قرار گیرد. صفحه نمایش لمسی خازنی ۲/۳ اینچ با وضوح ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل بخش عمده قاب جلو را دربر می‌گیرد. صفحه نمایش از نوع LCD روشن است، اگرچه تنظیم اتوماتیک ندارد تا نبود حسگر نور محیط را جبران کند. این صفحه نمایش تاحدودی انعکاسی است و در هوای آزاد به راحتی نمی‌توان با آن کار کرد. گوشی Wildfire Sمجهز به نسخه ۳/۲ آندروید با منوی HTC Sense همراه است. گوشی Wildfire S دارای دفترچه تلفن معروف اچ تی سی است که به‌خوبی با شبکه‌های اجتماعی ادغام شده است.

از دیگر گوشی‌های هوشمند اچ تی سی می‌توان به DESIRE HD و Sensation اشاره کرد که این دو مدل نیز با استقبال کاربران ایرانی روبه‌رو شده است. گوشی DESIRE HD که از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۰ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی ۳/۴ اینچ خازنی ال سی دی، سیستم‌عامل آندروید، پردازنده یک گیگاهرتزی، دوربین هشت مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک، فلاش ال ای دی، شتاب سنج و حسگر Proximity، رادیو FM استریو با RDS، پورت microUSB (شارژ) و نسخه ۱/۲ بلوتوث استریو و شماره‌گیری هوشمند و شماره‌گیری صوتی بهره می‌برد.

گوشی Sensation اچ تی سی که از ماه آوریل سال جاری میلادی با امکانات مناسب به بازار جهانی تلفن همراه معرفی شده از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی خازنی ۳/۴ اینچی از نوع LCD با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، شیشه ضدخش Gorilla، بهره‌گیری از بهترین صفحه نمایش به کار گرفته شده در میان گوشی‌های HTC، سیستم‌عاملAndroid ۲.۳ Gingerbread به همراه رابط کاربری HTC Sense ۳.۰، دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، فلاش LED، قابلیت پشتیبانی از کارت‌هایی تا گنجایش ۳۲ گیگابایت، سوکت صوتی استاندارد ۵/۳ میلی‌متری، پورت microUSB با امکان شارژ گوشی از طریق این پورت و بلوتوث استریو ۰/۳، خروجی تلویزیون و پشتیبانی از قابلیت‌های شماره‌گیری صوتی و شماره گیری هوشمند بهره می‌برد. ازدیگر گوشی‌های پرفروش اچ تی سی می‌توان مدل‌های HD۲ و HD۷ را نام برد.