لپ‌تاپ سبک وزن سونی با صفحه نمایش 13 اینچی

بازار دیجیتال- لپ‌تاپ‌های سبک وزن و کم‌حجم همیشه مورد استقبال کاربران لپ‌تاپ بوده و هستند. به ویژه نمونه‌هایی که به صفحه نمایش‌های ۱۳ اینچی مجهزند؛ زیرا این لپ‌تاپ در رده مینی لپ‌تاپ‌ها نبوده و سایز صفحه نمایش آنها در حد مطلوبی است. ضمن اینکه دارای کیبورد کامل، اپتیکال درایو و ... نیز هستند. شرکت‌های تولید کننده لپ‌تاپ هم با توجه به نیاز کاربران نمونه‌هایی از این لپ‌تاپ‌ها را در سبد کالاهای خود دارند که با وجود قیمت بالایی که دارند مخاطبان ویژه خود را دارند. شرکت سونی هم مدل‌هایی از این لپ‌تاپ‌ها را در سبد محصولات خود دارد.

مدل S۱۳DGX از لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن و باقابلیت سونی در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده

Intel Core i۵ ۲.۹۳ GHz - Cache ۳ MB - BUS ۱۰۶۶ MHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDR۳ و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰GB و... است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۳/۱۳ اینچ از نوع X-Black VAIO Display LED Backlight و با وضوح تصویر ۱۶۰۰×۹۰۰ نقطه در اینچ است. تجهیز به کارت گرافیکیNvidia GeForce ۳۱۰M با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، قابل ارتقا تا ۱۹۷۰ مگابایت، اپتیکال درایوBlu-Ray DVD±R/±RW/±R DL/-RAM و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ سبک‌وزن است.

لپ‌تاپ باقابلیت سونی همچنین به بلوتوث داخلی، کارت‌خوان، وب کم ۳/۱ مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت، اسپیکر استریو، شبکهLAN : ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ و... مجهز است. تجهیز به سه پورت USB ۲.۰، شبکه بی‌سیم Wireless، پورت HDMI، پورت خروجی VGA، باتری ۶ سلولی با قابلیت کارکرد ۵/۵ ساعت و ... از سایر قابلیت‌های این لپ‌تاپ سبک‌وزن است.

سیستم‌عامل این لپ‌تاپ ۹/۱ کیلوگرمی هم Microsoft Windows ۷ نسخه Home Premium ۶۴Bit است. ضمن اینکه ابعاد این لپ‌تاپ سبک وزن ۳۳۰.۳×۲۲۸×۳۰ میلی‌متر است. این لپ‌تاپ در رنگ‌های مشکی، قرمز، صورتی، سفید، آبی و سبز به بازار داخلی عرضه شده است.

این مدل لپ‌تاپ برای استفاده افرادی که به دنبال نوت بوکی بسیار سبک و قابل حمل و در عین حال زیبا و خوش دست هستند، پیشنهاد می‌شود. این لپ‌تاپ از جمله مدل‌هایی است که به مدیران و افراد پرمشغله و مشکل پسند توصیه می‌شود.

S۱۳DGX با قیمت یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت دیجی کالا به بازار داخلی عرضه شده است.