سری کیس بی‌صدای کولر مستر کامل‌تر شد

بازار دیجیتال- صدای خارج شده از یک رایانه روشن برای بعضی از افراد ناخوشایند و مزاحم است. به عنوان مثال اگر در استودیوی موسیقی شخصی‌تان کار می‌کنید می‌دانید که کوچک‌ترین نویز بر روی صدایی که در حال ضبط آن هستید می‌تواند اثر بگذارد. کولر مستر با طرح‌ها و تولیدات مختلف خود در ساخت خنک‌کننده، کیس و حتی منبع تغذیه با تولید و تکمیل سری کیس‌های Silencio گامی دیگر در زمینه تولید کالاهای بی صدا برداشته است و این بار پس از تولید سری پاورهای Silent Pro و خنک‌کنندهای سایلنت Hyper، برادر کوچک‌تر کیس Silencio ۵۵۰ را در رده کیس‌های mid- Tower به نام Silencio ۴۵۰ عرضه کرده است.

در ساخت کیس Silencio ۴۵۰ از مواد و فوم‌های جذب‌کننده صدا که در درون بدنه محکم و فلزی به همراه پدهای ضد لرزش زرینی که درمحل اتصال فن‌ها قرار گرفته‌اند، استفاده شده است. فوم‌های جاذب صدا در دو طرف در کناری به طور کامل آن‌را پوشش داده و مانع خروج صدا از منبع تغذیه، هارددیسک، پاور و کلیه فن‌های در حال چرخش درون سیستم به بیرون می‌شود.

همچنین درپنل جلو و عقب این کیس از دو فن سایلنت و با کمترین نویز ۱۲۰ میلی‌متری که در سرعت ۸۰۰ RPM فعالیت می‌کنند بهره گرفته شده است.

در قسمت کناری پنل جلو نواحی برای ورود جریان هوا نیز به داخل در نظر گرفته شده است که همچنین با قرارگیری فیلتر‌های جاذب گرد و غبار از ورود هر گونه گرد و غباری به درون سیستم جلوگیری به‌عمل می‌آورد. یکی از نکات ممتاز دیگر در کیس Silencio ۴۵۰ قابلیت نصب رادیاتور و سیستم خنک‌کننده آبی است.

درپنل جلویی قابلیت جابه‌جایی محور درب، یک آسودگی دو چندان را برای کاربر فراهم می‌آورد. تمامی نواحی داخلی و خارجی این کیس مشکی رنگ است. پنل I/O که در مرکز پنل جلو قرار گرفته است دارای درگاه‌هایUSB ۲.۰, USB ۳.۰، پورت‌های ورودی- خروجی صدا و یک کارت خوان SD card است.

این کیس به‌زودی توسط دریا کامپیوتر به عنوان تنها نماینده محصولات شرکت کولر مستر در ایران عرضه و گارانتی خواهد شد.