نخستین تلفن با صفحه‌نمایش HD، چهارم ماه دسامبر با قیمت ۹۹/۲۴۹ دلار با یک قرارداد دو ساله و توسط اپراتور ای تی اند تی به‌فروش می‌رسد. LG Nitro HD یک صفحه‌نمایش ۵/۴ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ (۷۲۰p) دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. این گوشی جدید همچنین دارای یک پردازنده دو هسته‌ای ۵/۱ گیگاهرتزی (با سرعتی مشابه لپ‌تاپ)، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت عقب با رزولوشن ۱۰۸۰p و یک فلاش LED و یک دوربین ۳/۱ مگاپیکسلی در قسمت جلو است. Nitro HD با سیستم‌عامل آندروید گینگربرد گوگل، در شبکه نسل چهارم ای تی اند تی کار خواهد کرد و دارای ۲۰ گیگابایت حافظه با ۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت دیگر در کارت حافظه میکرو SD است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که گوشی‌های هوشمندش را با نسخه ۰/۴ (Ice Cream Sandwich) سیستم عامل آندروید به روز رسانی می‌کند. شرکت ال‌جی قصد دارد گوشی‌های پیشرفته‌ای را که در طول سال‌جاری راهی بازار کرده با جدیدترین نسخه آندروید به روز رسانی کند. برخی از گوشی‌هایی که قرار است توسط ال‌جی به روزرسانی شود، شامل

Optimus ۲X، Optimus Black، Optimus ۳D و Optimus LTE هستند. ال‌جی همچنین اعلام کرده که از ماه آینده به روزرسانی گوشی‌هایش را انجام خواهد داد. این شرکت همچنین اعلام کرده که سازگاری با عملکرد، ویژگی‌ها و کاربرد گوشی‌های هوشمندش را با نسخه ICS آندروید بررسی و مشخص خواهد کرد.