استقبال از جدیدترین‌های اچ‌تی‌سی

مدیرفروش شرکت پرشین تلکام عرضه کننده رسمی گوشی‌های اچ تی سی از اقبال گوشی‌های SALSAو EVO ۳D این برند در بازار تلفن همرا خبر داد. بابک عزیززادگان با بیان این مطلب اظهار کرد: گوشی‌های SALSAو EVO ۳D که در لیست جدیدترین‌های این برند تایوانی قرار دارند با برخورداری از امکانات بالا مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است. وی افزود: گوشی‌های SALSAو EVO ۳D به ترتیب به بهای ۴۵۰ و۶۷۰در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود.

وی افزود: هوشمند بودن گوشی‌های اچ تی سی باعث شده تا بیشتر مشتریان این نوع گوشی به مدل‌های مختلف اچ‌تی‌سی در بازار روی آورند.

وی تصریح کرد: به موجب استقبال مردم از گوشی‌های هوشمند و لمسی، بیشترین واردات گسترده این برند در رنج گوشی‌های هوشمند قرار دارد.

مدیرفروش شرکت پرشین تلکام گفت: این شرکت در سال گذشته توانست با عرضه گوشی‌های هوشمند و صفحه نمایش لمسی دار با قیمت مناسب سهم خود را در بازار افزایش دهد. وی تصریح کرد: استقبال مشتریان به خصوص جوانان ایرانی از گوشی‌های هوشمند و صفحه نمایش لمسی‌دار باعث شده تا بیشتر شرکت‌ها به عرضه این نوع گوشی‌ها در بازار بپردازند.

شرکت اچ‌تی‌سی به تازگی هم ساخت طیف وسیعی از مدل‌های جدید را برای رقابت در عرصه‌ای که در حال حاضر در اختیار سامسونگ و اپل است، وعده داد. این شرکت با عرضه یکسری گوشی‌ موافق با سیستم عامل آندروید گوگل به یک قدرت در این صنعت تبدیل شد. این شرکت تایوانی سال گذشته تحت فشار رقبایی که غالبا مدل‌های جدید و جذاب‌تری را عرضه می‌کردند، قرار داشت. آخرین دستگاه‌های اچ تی سی، Sensation XE و Sensation XL، نسخه‌های بهینه‌سازی شده از طراحی‌های قدیمی است و به نظر می‌رسد که با گالکسی اس ۲ و گالکسی نکسوس رقابت داشته باشد.

اخیرا از اچ تی سی در گزارش‌ها با عنوان تولیدکننده تلفن هوشمند آینده فیس‌بوک با نام Buffy یاد می‌شود؛ اما گفته شده که این دستگاه حداقل ۱۲ ماه دیگر عرضه می‌شود.