بازار دیجیتال- شرکت Sharp که در سال‌های اخیر روی طراحی و تولید نمایشگرهای بزرگ تمرکز کرده است، حالا در حال کار روی تکنولوژی نمایشگرهای لمسی است.این شرکت به تازگی یک محصول جدید و جالب را با این تکنولوژی به بازار معرفی کرده است.

نمایشگر بزرگ تمام لمسی این شرکت با هدف اجراهای مختلف آموزشی و تجاری طراحی و تولید شده است. این نمایشگر مبتنی بر تکنولوژی full HD بوده و تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.
نکته جالب درباره این نمایشگر سازگاری آن با سرویس‌های کنفرانس ویدئویی مانند اسکایپ، وب اکس و گوتومتینگ است. Sharp همچنین یک کامپیوتر whiteboard PC مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۷ و درایورهای لازم را همراه این محصول معرفی کرده است تا کاربران در صورت تمایل آن را هم خریده و یک سیستم آموزشی حرفه‌ای را برای خودشان راه بیندازد. این کامپیوتر هم با استفاده از پورت HDMI به سرعت به نمایشگر متصل می‌شود.
این شرکت اعلام کرده است که نمایشگر ۸۰ اینچی تمام لمسی‌اش را تا اواخر ماه فوریه و با قیمت ۱۳۷۹۵ دلار به بازار عرضه خواهد کرد. Sharp اما چیزی درباره قیمت نسخه‌های ۶۰ و ۷۰ اینچی این نمایشگر اعلام نکرده است.