خرید و فروش آنلاین وسایل دست دوم در سایت روبه نو عصر خودرو: جامع‌ترین سایت اینترنتی خرید و فروش آنلاین وسایل دست دوم با عنوان روبه نو (roobeno.com) راه‌اندازی شد. به گزارش خبرنگار ما سایت «رو به نو» (roobeno.com ) به منظور سهولت در مبادلات کالاهای دست دوم به صورت آنلاین راه‌اندازی شده است. در این سایت کاربران می‌توانند به سادگی کلیه کالاهای دست دوم را از قبیل لوازم خانگی، کامپیوتر و موبایل، خودرو و وسایل نقلیه، ورزشی و تفریحی، زیورآلات و بدلیجات، اشیای عتیقه و کلکسیون و لوازم صنعتی و ماشین‌آلات را همراه با تصویر و شرح کامل به صورت رایگان آگهی دهند و از کالاهای دیگری که توسط دیگر کاربران بارگذاری شده است بهره‌مند شوند.

از جمله ویژگی‌های این سایت سهولت کاربران برای انشار آگهی و دسترسی آسان و طبقه‌بندی شده به اطلاعات مندرج در آن است. این سایت با بهره‌گیری از الگوهای موفق خارج از کشور، ظاهری حرفه‌ای و دلنشین برای کاربران ایجاد کرده است. این سایت با ایجاد پورتالی اختصاصی برای کلیه استان‌های کشور، به کاربران این امکان را می‌دهد که در هر جای ایران، آگهی‌های هر استان را به صورت طبقه‌بندی شده مشاهده و بارگذاری کنند.

در حال حاضر خرید و فروش وسایل دست دوم در تمام کشورها به ویژه ایران از گردش مالی قابل توجهی برخوردار است و به نوعی سرمایه‌های پنهان هر خانواده محسوب می‌شود. نبود رسانه‌ای مطمئن برای تبادل کالاهای دست دوم سبب می‌شد که اکثر این سرمایه‌ها دور ریخته یا در پستوخانه‌ها مستعمل شوند و در عوض کالاهایی به ظاهر نو با چند برابر قیمت جایگزین آنها شوند. این تارنما به کاربران امکان می‌دهد که در هر جای ایران که هستند با ساده‌ترین روش کالاهای دست دوم خود را به قیمت مناسب و منصفانه به عرصه نمایش بگذارید و خود نیز از کالاهای دست‌دوم دیگران به راحتی بهره‌مند شوند.

سایت اینترنتی روبه نو در بخش معرفی خود اشاره کرده است که راه‌اندازی این ابزار می‌تواند در کاهش ترافیک شهری، صرفه‌جویی در منابع تولید، جلوگیری از هدر رفتن سرمایه،ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه میان خریداران و فروشندگان وسایل دست دوم و جلوگیری از اتلاف وقت موثر واقع شود.