تبلت جدید با آندروید ساندویچ بستنی

بازار دیجیتال- تبلت‌های Galaxy شرکت Samsung در این سال‌ها توانسته‌اند سهم قابل توجهی از بازار جهانی انواع تبلت را در اختیار بگیرند. این تبلت‌ها در انواع مختلف از تلفن تبلت ۵/۵ اینچ Galaxy Note گرفته تا تبلت‌های ۷ و ۸ و ۹ و ۱/۱۰ Galaxy Tab روانه بازار شده‌اند. حالا این شرکت تبلت جدیدش را در اندازه ۷ اینچی و قابلیت‌های بیشتر از مدل‌های قبلی به بازار معرفی کرده است. تبلت جدید Galaxy Tab ۲ مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید ۰/۴ بوده و از پردازنده دو هسته‌ای با سرعت یک گیگاهرتزی و همچنین حافظه رم یک گیگابایتی بهره می‌برد. این محصول جدید در واقع اولین تبلت Samsung است که مجهز به سیستم عامل آندروید نسخه ساندویچ بستنی است. نمایشگر ۷ اینچی این تبلت تصاویر را با وضوح ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. بدنه این دستگاه با ضخامت ۵/۱ سانتیمتری نسبتا باریک است. دوربین ۳ مگاپیکسلی در پشت بدنه، وب کم VGA در جلوی دستگاه و فلش LED از دیگر امکانات این دستگاه است.

این تبلت همچنین دارای Bluetooth ۳.۰، A-GPS، Wi-Fi و ۳G بوده و در دونسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به بازار معرفی شده است. علاوه بر این کاربران این دستگاه امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه microSD در اختیار دارند.

با این همه شرکت Samsung هنوز اطلاعاتی درباره قیمت عرضه این تبلت جدیدش را اعلام نکرده است. این تبلت اما قرار است از ماه مارس آینده ابتدا به بازار انگلستان و سپس بازار کشورهای دیگر عرضه شود و به فروش عمومی برسد.