یک اسپیکر رنگارنگ ویژه برای تبلت‌ها

بازار دیجیتال- در میان علاقه‌مندان به موسیقی و گوش دادن آن در جاهای مختلف، احتمالا بعضی از کاربران انواع iPad هم وجود دارند که دوست دارند موسیقی مورد علاقه‌شان را با کیفیت پخش بهتری گوش کنند. شرکت Zooka به تازگی یک اسپیکر جالب به طور ویژه برای این دسته از کاربران طراحی و تولید کرده است. این اسپیکر قابل حمل مانند یک گیره به بغل بدنه iPad و دیگر تبلت‌های مشابه آن متصل شده و می‌تواند صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش کند. این اسپیکر مبتنی بر بلوتوث بوده و از این طریق به راحتی به انواع تبلت‌ها متصل و مرتبط می‌شود. علاوه بر این، اسپیکر جدید Zooka دارای یک پورت استاندارد ۵/۳ میلیمتری است که امکان اتصال آن به دیگر دستگاه‌های دیجیتال شخصی و پخش‌کننده موسیقی را هم فراهم می‌کند.

بدنه سیلیکونی این اسپیکر در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، طوسی، قهوه‌ای، آبی، سبز و نارنجی طراحی و تولید شده است و می‌تواند با تبلت‌های رنگارنگ کاربرانش همراه و هماهنگ شود. این اسپیکر جالب با استفاده از پورت USB خودش به کامپیوترهای شخصی متصل شده و شارژ می‌شود. این اسپیکر در هر بار شارژ کامل می‌تواند تا بیش از ۸ ساعت برای کاربرانش به صورت مداوم موسیقی پخش کند. کلیدهای کاربردی روشن/ خاموش و کم/ زیاد کردن صدا روی بدنه این اسپیکر تعبیه شده‌اند.

شرکت Zooka اعلام کرده است که این اسپیکر جدید و جالبش را از نیمه دوم سال ۲۰۱۲ و با قیمت ۱۱۹ دلار به صورت رسمی به بازار عرضه می‌کند و به فروش عمومی می‌رساند.